[PG] : Smart, 9 jarige bruine new forest ruin.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Humphry

[PG] : Smart, 9 jarige bruine new forest ruin.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 12:55

Hallo lieve bokkers,

Ik heb er lang over nagedacht om dit topic te plaatsen...
Ik heb jaren op manege Reigersburgh in Waddinxveen ( Zuid-holland ) rond gelopen en de laatste ander half jaar een verzorgpony gehad,genaamd Smart...hij was toen nog erg jong,er werd gezegt een jaar of 5.
Was erg moeilijk te rijden ( Lees: Bokken,renne,stierend door de bak ) dus was hij als manege pony niet erg geschikt,maar ik was VERKOCHT aan deze pony! Me eerste wedstrijdjes op gereden,me diploma op hem behaald etc etc...Het was z'n knuffelkont,tot zijn zadel op z'n rug ging!
Na het weekend kwam ik op stal..en keek ik in een lege box...geen Smart...tranen met tuiten gehuild natuurlijk,Smart was m'n alles!
Niemand wist waar hij heen was gegaan of iedereen zweeg erover!
Dit deed mij zoveel verdriet!
Heb een poos een kleine zoektocht gehouden op stallen en manege's in de omgeving maar tevergeefs..
Ik zal mijn liefste ondeugendste pony die mij zoveel geleerd heeft nooit meer zien!
Nu mijn laatste hoop op Bokt gegevestigd....

Nog wat extra informatie:

Naam: Smart
Geslacht: Ruin
Leeftijd: toen rond de 5 jaar..hij zal nu een jaar of 8/9 zijn
Bouw: Het is een vrij smalle pony,ik schat dat die tussen de 1.35 en 1.40 hoog is
Aftekeningen: 4 zwarte beentjes tot de knieétjes,de rest egaal bruin met een mega mooie brede bles met een schaduwrand.
Ras: Dit is niet zeker,aangezien er geen papieren van hem aanwezig waren,maar ik geloof dat er gedacht werd aan een New Forest.
Herkomst: Hij is uit Duitsland naar onze manege gekomen,hij was van de nicht van de dochter van de eigenaar van de manege,die in duitsland woont.
Verder nog even,hij kon geweldig springen,vond dit ook echt leuk,dressuuren kon die ook wel,maar aangezien die nog best jong was,werd hier niet echt veel mee gedaan.

Nou hier komen de foto's...
Op de ene foto is zijn bles heel erg goed te zien en dit is best een unieke bles,heb een hoop paarden gezien in mijn leven maar nog nooit een ander paardje gezien met z'n bles!
Please laat er iemand zijn die mij vertellen kan waar deze lieve kanjer gebleven is!!

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8SDVMHXA.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KYRBEXIQ.jpg

Huilen Miss You My Love!!