startkaart???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wiewatwaar

startkaart???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 21:50

ik vroeg me af of ik een startkaart moet aanvragen?!!??
het zit zo...: mijn pony heeft M2 gelopen maar dat is al weer 2 jaar geleden....
ik heb zelf nog geen wedstrijden gereden, ik krijg les van een goede ervare ruiter.
zij zegt dat ik makkelijk een startkaart kan aanvragen omdat ik nettjes rij en ook een hele goede zit heb,
dus ik heb laatst gekeken of ik wijken en schouder binnenwaards kon met die pony en dat heb ik tijdens
de lessen geoefend. niet alleen kreeg ik er wijken en schouderbinnenwaards uit maar ik heb ook een vliegende wissel gesprongen.
ook reageert mijn pony goed op mijn sporen!
maar ik heb wel een groot probleem: mijn pony breekt uit!!!!!
ik heb wel eens meegedaan met een onderlinge wedstrijd en hij breekt nooit uit maar bij die onderlinge wedstrijd wel!!!
in iedere volte bij de C... wat kan ik daaraan doen?? ik wil heel graag een startkaart!!!

lrm

Re: startkaart???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:33

ik zou eerst nog een paar onderlingen doen of gewoon op andere tereinen oefenen. gaat dat goed waarom zul je dan geen startkaart aanvragen?! en dat wijken, schouder binnenwaards enz hoef je niet in het begin. je begint gewoon als iedereen in de B dus kun je er nog makkelijk heen groeien.

Scum

Re: startkaart???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:21

Slotje voor overleg