Vorig jaar in de zomer vakantie heb ik bij een handelaar ( naam via pb ) een paard verzorgt, Red Point.
Het was een grote vos van ik denk 1.65 - 1.70 m
Hij had toen een jaar stil gestaan en volgens die man was er niks meer aan te beginnen en mocht ik er ook niet op rijden, ik kreeg zo'n goede band met dit paard dat ik dan toch mocht proberen erop te rijden, wat naar zijn en mijn verbazing super goed ging, en alleen maar beter werd. We bouwde samen echt een band op.
Toen kreeg ik te horen dat het paard te koop stond! Mijn geluk kon niet meer op, ik moest en zou hem hebben! Ouders op gesprek geweest bij deze man, maar helaas, Red Point was te duur
Omdat er weinig intresse in hem was, is Redpoint in training gezet in Amsterdam, Amstel aan de Nes.
Hier werd hij 'de vos' genoemd. Ik ben 2 keer wezen kijken met de eigenaar en een vriendin van mij. We hebben de 2e keer mogen rijden en ik was zo blij en wilde hem zo graag terug hebben! Daarna is het paard verkocht aan mensen daar, naar zeggen van de man waar ik hem verzorgde.
Nu heb ik hem al ruim een jaar of anderhalf jaar niet meer gezien en ik mis hem nog heel erg, ik hoop dat jullie dit paard kennen, of weten van wie hij is zodat ik weer in contact kan komen met die mensen en hem eventueel kan opzoeken!
Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
naam; Red Point
ras ; ?? ( volgens eigenaar hannoveraan oid )
leeftijd ; tussen de 6-10 jaar
aftekeningen ; aparte bles met een rode stip ( vandaar de naam Red Point ), 2 witte halve achterbenen en links voor een klein beetje wit

http://img257.imageshack.us/img257/5523/67qs7.jpg