Dubarry

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OoappeloO

Dubarry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 21:58

Sinds mn baas erover begonnen is, als tip omdat ik snel koude voeten heb en er van houd om stukken over de hei te lopen, laten ze me niet meer los! De laarzen van Dubarry! Vingers aflikken Niet alleen de outdoor laarzen, maar ook de marine schoenen en beide kledinglijnen.

Helaas is mijn salaris nog niet zo ver, mijn baas daar in tegen schaft ze zo aan Tong uitsteken

Toch blijf ik dromen om straks met manlief en onze honden in onze Volvo naar het strand / bos / heide te gaan om daar heerlijk met onze Dubarrylaarzen aan te gaan wandelen Haha!

Meer mensen met een zwak voor Dubarry? En uhh misschien tips waar ze wat goedkoper te koop zijn?

De site: http://www.dubarry.nl/

Horsea_nl

Re: Dubarry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:59

ik heb net een paar burbarry gekocht in de aanbieding, heerlijke laarzen Haha!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:02

Ik heb al jaren dezelfde Dubarry laarzen (die standaard hoge). Ze lopen heerlijk, zijn 100% waterdicht, zijn van superkwaliteit en zou ze nooit meer weg doen. Ze zijn hun geld écht waard!! Als ik ze zou poetsen zouden ze er nu weer (na een jaar of 5) weer als nieuw uitzien. Heb er overigens ook die bontvoering in, dus ze zijn ook nog eens heerlijk warm. Waren ze overigens ook al zonder die voering Haha!

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:07

Ik heb al jaaaaren Dubarry laarzen, dit is mijn 2e paar. Daar loop ik nu zo'n 2 jaar op en iedere keer als ik ze weer mooi gepoetst heb zien ze er weer als nieuw uit. Ze gaat echt lang mee en zijn inderdaad erg lekker warm. Wat mij betreft een aanrader.
Ik heb de Cashel en die gaan uit de collectie en daarom zijn die nu bij veel winkels afgeprijsd (helaas/gelukkig ben ik nog niet aan nieuwe toe Knipoog ).

http://www.swarteschaepshop.nl/product_ ... 1ff42c6b2d

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:13

Arizona schreef:
Ik heb al jaaaaren Dubarry laarzen, dit is mijn 2e paar. Daar loop ik nu zo'n 2 jaar op en iedere keer als ik ze weer mooi gepoetst heb zien ze er weer als nieuw uit. Ze gaat echt lang mee en zijn inderdaad erg lekker warm. Wat mij betreft een aanrader.
Ik heb de Cashel en die gaan uit de collectie en daarom zijn die nu bij veel winkels afgeprijsd (helaas/gelukkig ben ik nog niet aan nieuwe toe Knipoog ).

http://www.swarteschaepshop.nl/product_ ... 1ff42c6b2d

die heb ik gekocht!

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 22:17

Okee thanks voor de tip! K vind alleen via internet bestellen zoiets, tis toch een aardig bedrag!

Hebben jullie de laarzen gewoon gekocht of ff goed nagedacht over de prijs?
K verdien zoiets van €650,- , dan ben ik bijna de helft van mn maandloon kwijt aan laarzen!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:19

gewoon gekocht Clown ik verdien alleen met mijn bijbaantje, en dat is niet bepaald veel.

als ik mar eens warme voeten heb ik de stallen en tijdens de honden uitlaten

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:22

Deze webwinkel heeft overigens ook een winkel (zie onderaan de webpagina).
Ik heb ze 'gewoon gekocht', natuurlijk zijn ze best duur, maar ik loop er ook heel vaak op. Ieder jaar een paar laarzen van 100 euro is op termijn veel duurder (mijn vorige paar ging 6 jaar mee).
En dan verdien ik ook wel een stukje meer (maar ben dan ook een stukje ouder dan jij Haha! ).

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:38

Al zou ik ieder jaar goedkope thermolaarzen kopen a 50 euro was ik nu al net zoveel geld kwijt geweest voor die thermolaarzen als ik kwijt was voor me Dubarry's.

Afbeelding
Deze heb ik. Ze zijn nét iets anders, labeltje zit op een andere plek enzo, maarja, zijn ook al wat ouder. Maargoed, k zou ze zo weer kopen.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:48

Ik heb denk ik geluk gehad, want ik kon ze tweedehands overnemen voor €100,-! Zo goed als nieuw en met dikke sokken erin merken je voetjes niets van de andere voetjes die ze voor zijn gegaan Knipoog
Misschien op marktplaats ofzo kijken?
En anders heb je wel andere goedkope alternatieven bij de ruitersportzaak..

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:53

ik heb de neppe van de anwb. In de aanbieding voor 99 euro. Maar ondertussen spaar ik door voor de echte.
Die zijn uiteraard veel beter van kwaliteit en mooier afgewerkt. maar nu laat mijn centen het niet toe (en het is al duur genoeg met een kleintje op komst).

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:55

Ik vind ze heel erg mooi, maar helaas iets te prijzig voor mijn portemonnee.
Via internet durf ik ze niet zo goed te kopen, omdat ik niet weet hoe ze vallen.
Normaal heb ik 38 1/2 of 39.

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:01

Innepin schreef:
Ik vind ze heel erg mooi, maar helaas iets te prijzig voor mijn portemonnee.
Via internet durf ik ze niet zo goed te kopen, omdat ik niet weet hoe ze vallen.
Normaal heb ik 38 1/2 of 39.

De maten vallen heel goed. Ik heb normaal maat 40 en bij Dubarry ook.
Voor mijn man idem dito.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:03

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:25

ooh ze zijn zo gaaf, mijn bijbaantje laat dit nu rond de kerst niet toe maar daarna flink sparen en dan koop ik ze ook (L)

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 13:28

Ik ben meer bang voor de reactie van mn ouders eerlijk gezecht Bloos We moeten thuis wel op de centen letten, we leven zéker niet arm, maar zomaar iets kopen of op vakantie doen we niet.
Als ik dan aankom met een paar laarzen van €350,- ong. tsja.. Terwijl ik zoiets heb van, nu verdien ik, de komende 4 jaar zal ik als arm studentje door het leven moeten! Tong uitsteken

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:35

Helaas, prachtige laarzen (net als de Ariat Grasmere Kwijl) maar ligt een beetje erg buiten mijn budget... Verdrietig

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:16

Ik heb ze ook. Voor tijdens jagen. Prachtige laarzen, zitten heerlijk maar wat een klote kwaliteit! Boos! Ik heb ze dus aan met jagen en je mag verwachten dat ze daar tegen kunnen aangezien het outdoor laarzen zijn! Ja als je ze zaterdags leuk aanhebt om met je hondje te gaan wandelen zullen ze langer meegaan. Nou na twee maanden, stiksels los, leer lelijk zelfs nadat ik ze elke keer behandelt heb met conditoiner,cleaner en spray speciaal voor de laarzen en ze waren lek na 2 maanden al!!! Voor 350 euro verwacht ik meer kwaliteit, vind het de mooiste laarzen die er zijn maar wel slechte kwaliteit, en zo warm zijn ze nou ook niet in de winter! Maar het zijn outdoor laarzen gekocht in jachtwinkel, ook voor mee te gaan jagen en dan na 2 maanden kapot! Iedereen dieze echt intensief gebruiken is er slecht overte spreken. Als je ze enkel aan hebt met hondje uitlaten of gewoon over bospad mee lopen dan zal dr weinig aan schelen inderdaad...
Laatst bijgewerkt door SONY op 05-12-08 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:19

Bij deze staat speciaal dat ze geschikt zijn voor de ruitersport.
Ik klikte die gewoon aan, vond ze heel mooi... Lachen

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:20

Nou, ik heb ze ook dagelijks aan in de prut en bagger, maar geen problemen.
Wel heb ik een keer gehad dat er aan de zijkant slijtage ontstond, wat waarschijnlijk een fabricage fout was. Ik ben teruggegaan naar de winkel en zij hebben overleg gehad met Dubarry en ik kreeg een paar nieuwe laarzen, terwijl ik al dik een jaar op die laarzen liep. L*llig zijn ze dus niet wat service betreft.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:24

Nou ik ga er ook mee terug... Want zo snel slijtage zou niet mogen! Ikheb ze met jagen aan, dat is door bos lopen, doorbramen etc.maar zijn outdoor laarzen en zouden gegarandeerd waterdicht blijven en heel... nou niet dus...

Afbeelding

zo zagen die van mij eruit na paar maanden... en altijd goed onder onderhouden!
Laatst bijgewerkt door SONY op 05-12-08 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:25

weet iemand toevallig de kuitmaat van die laarzen?

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:27

Ik heb trouwens een goede tip gekregen voor het onderhoud.
Koop zuivere bijenwas (zonder amonia!) en behandel daar de laarzen mee, veel beter dan de conditioner e.d.
Ik heb bruine laarzen en behandel ze met bruine bijenwas, zo blijft de kleur ook mooi en blijven ze goed waterafstotend.

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:30

Ik heb ze gepast, maar ik was net de gelaarsde kat.. Nagelbijten / Gniffelen Waren me echt veel te hoog en te wijd om mijn kuiten, terwijl de voetmaat prima was.. Ik voelde ze echt met lopen in mijn knieholte, zoals nieuwe rijlaarzen.. Maar dat is toch niet echt de bedoeling lijkt me?
Was gewoon dit model: http://www.swarteschaepshop.nl/popup_im ... 1ff42c6b2d
Prachtige dingen, maar helaas niet aan mij besteed met korte pootjes..

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:33

ik heb daarom gekozen voor de cashel (heb lange dunnen benen) die zijn wat smaller om de kuit.