Niet alleen de outdoor laarzen, maar ook de marine schoenen en beide kledinglijnen. Helaas is mijn salaris nog niet zo ver, mijn baas daar in tegen schaft ze zo aan

Toch blijf ik dromen om straks met manlief en onze honden in onze Volvo naar het strand / bos / heide te gaan om daar heerlijk met onze Dubarrylaarzen aan te gaan wandelen

Meer mensen met een zwak voor Dubarry? En uhh misschien tips waar ze wat goedkoper te koop zijn?
De site: http://www.dubarry.nl/
).
ik verdien alleen met mijn bijbaantje, en dat is niet bepaald veel.

We moeten thuis wel op de centen letten, we leven zéker niet arm, maar zomaar iets kopen of op vakantie doen we niet.
) maar ligt een beetje erg buiten mijn budget...
Ik heb ze dus aan met jagen en je mag verwachten dat ze daar tegen kunnen aangezien het outdoor laarzen zijn! Ja als je ze zaterdags leuk aanhebt om met je hondje te gaan wandelen zullen ze langer meegaan. Nou na twee maanden, stiksels los, leer lelijk zelfs nadat ik ze elke keer behandelt heb met conditoiner,cleaner en spray speciaal voor de laarzen en ze waren lek na 2 maanden al!!! Voor 350 euro verwacht ik meer kwaliteit, vind het de mooiste laarzen die er zijn maar wel slechte kwaliteit, en zo warm zijn ze nou ook niet in de winter! Maar het zijn outdoor laarzen gekocht in jachtwinkel, ook voor mee te gaan jagen en dan na 2 maanden kapot! Iedereen dieze echt intensief gebruiken is er slecht overte spreken. Als je ze enkel aan hebt met hondje uitlaten of gewoon over bospad mee lopen dan zal dr weinig aan schelen inderdaad...

Waren me echt veel te hoog en te wijd om mijn kuiten, terwijl de voetmaat prima was.. Ik voelde ze echt met lopen in mijn knieholte, zoals nieuwe rijlaarzen.. Maar dat is toch niet echt de bedoeling lijkt me?