Voor zover ik weet zijn er geen verhuurders die 3 of 4 paards trailers verhuren, is hier gewoon te weinig vraag naar of durven de verhuurders deze vanwege de hoge prijs niet te verhuren?
Ik wil bij deze peilen of het wellicht interessant is voor mij om een 4 of zelfs 5 paards trailer aan te schaffen, en deze vervolgens ook te verhuren.
Maar ik vraag mij af of er voldoende interesse zal zijn om deze trailer te huren, ik weet ook nog niet aan wat voor verhuurprijs ik zou moeten denken, maar zit voornamelijk met de volgende twee obstakels:
- Ik woon in Zeeland (krabbendijke), weliswaar op de rand van brabant, maar het is natuurlijk wel een uithoek, hoeveel mensen met (meerdere) paarden wonen er hier in de buurt of zijn mensen bereid wat verder te rijden voor een dergelijke trailer?
- Voor een dergelijke trailer moet ten allen tijde een zware 4x4 of soortgelijke auto staan gezien het totaalgewicht, veel mensen hebben die niet, dus moeten mensen er een zware auto bij huren.
Wat ik dus wil weten,
Is er voldoende interesse hier in de regio, maar ook bij mensen die wat verder weg wonen?
Zullen mensen bereid zijn een bus of andere zware auto te huren voor een dergelijke combinatie? Zelf heb ik een Nissan Patrol die zo'n 2350 kg weegt, dus die kan daar prima voor, maar verhuren wil ik deze eigenlijk ook weer niet, of hoe denken jullie hierover?
Het gaat mij erom dat ik met de verhuur de kosten er ook uit kan halen, graag jullie meningen of ideeën.