Cissy, dat is het zeker aan het worden. In het begin dacht ik laat maar gaan ze stopt er vanzelf mee.. Maar dat doet ze dus echt niet. Ze gaat alleen maar door.
Ik heb haar drachtig gekocht. Er was niets met het paard aan de hand. Met veulen ook niet, goede moeder, goed te vervoeren, heel fijn paard.
Maar het veulen is eraf en het is in de omgang nog steeds een fijn paard hoor, maar die trailer is een ramp! Ik dacht de eerste keer dat ik haar half op haar zij in de tussenschot zag hangen, dit is noodslachting! Ik (ouwe paniekschuit die ik ben) wist niet wat ik zag! Heb paarden echt wel raar zien doen maar dit had ik nog noooit gezien! een paard die (RIJDEND) met 1 been van de grond komt deze tegen de buitenwand zet en helemaal scheef hangt, die moet toch kapot zijn?! Nou niet dus.. Laten nakijken neurologisch is er niets aan de hand. Paard is gewoon gek..
Ik ga maandag weer naar orun, als ze het weer doet maak ik er een foto van! Je moet dit zien om dit te begrijpen/geloven.
De oude eigenaar zegt dat er niets met het paard aan de hand was. Ze is wat nerveus maar dat is dan ook wel alles..
Hoe kom ik erachter of ze hormonaal goed in elkaar zit??
Ik vind het niet alleen vervelend voor me zelf maar ookvoor haar. Het kan allemaal zoveeel makkelijker!
Bedankt dat jullie me willen helpen hoor!