Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tis natuurlijk allemaal nieuw voor hem he.
Morgen hoeft hij niets te doen alleen een beetje door de bak wandelen en in de wei staan. Maar ik maak me meer zorgen om het niet eten, hij is al heel kieskeurig qua voer, maar zelfs zijn eigen prakje eet hij niet
Kun je hem meteen overal even laten kijken enzo 
mariska32 schreef:paarden omruilen en zorgen dat hij bij zijn maatje komt te staan.
dat is nu het enigste vrtrouwde voor hem en net dat haal je bij hem weg.
, maar vandaag moest ik rijden aangezien hij gisteren best veel had gedaan. Ik heb er maar 20 min max op gezeten. Maar hij is een beetje TE in zijn reacties op het moment, heel zielig vind ik het
. Traumeel ken ik niet hij heeft ooit rescue remedy gehad van bach, maar weet niet of dat nu ook kan.
ik denk dat het hooguit een paar dagen zal duren,en ook ik denk dat je hem gewoon moet rijden.wel extra aandacht en beweging geven en misschien bach druppels,is homeopatisch en helpt wel wat mee. sommige paarden zijn wat gevoeliger als andere,ik heb ook eens een merrie op het hengstenstation gehad die een paar dagen helemaal van de rel was,en ook zulke heftige dingen deed.van het rijden werd ze beter hoewel dat in t begin ook echt niet ergens naar leek,dus ben lekker vaak buiten wezen rijden.en misschien verleiden te eten met worteltjes enzo
succes hoor,groetjes deess
helemaal als de rest buiten staat en hij alleen op stal wordt gepoetst. kayunta schreef:Er is een bachbloesem (volgens mij wallnut maar weet ik niet zeker) die je kunt geven bij verhuizen. Ik heb mijn smurf in het verleden ook een mengsel van bachbloesem gegeven ter voorbereiding op een verhuizing omdat dit eerder zo'n drama was. Heeft toen heel goed geholpen. Het was een kant en klaar mengsel toen, weet alleen niet meer hoe het heet![]()
Geef je paard in ieder geval veel tijd en aandacht. Een verhuizing hakt er vaak behoorlijk in hoor, dat wordt nog al eens onderschat!