Petries, Welk model met rits?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

lovey_ou

Petries, Welk model met rits?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 18:02

Jaa ik neem laarzen! als ik het geld heb...

Maar nu wil ik dus eentje met een rits aan de achterkant van boven tot de hak en ze moeten op maat worden gemaakt. (dikkekuit)
Maar nu doen ze het bij de ene dus pas vanaf anky epple jack en ooteman doet het vanaf Hampshire maar ik vind hampshire niet mooi vanwege dat extra stukje leer op de dresuurboog. Maar welk kan ik dan nemen met een normaale dresuurboog zoals bij perfect?
Maar ik zie op de site dat ze die dus niet hebben Clown
En alleen de laarzen zonder rits hebben niet zoon extra leder stukje. Maar welke optisch heb ik verder? Want ik wil niet met een coting want dat gaat er snel af heb ik gehoord?

hoop dat iemand me kan helpen Lachen

Liselot

Re: Petries, Welk model met rits?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:13

dan heb je niet heel veel keus.

de enige laarzen die petrie heeft met rits is de anky elegance of de springlaarzen. helaas voor jou hebben alle springlaarzen zo'n extra stukje leer bij de boog.

de hampshire, de perfect en de glasgow zijn in ieder geval laarzen met een coating.

je kan er ook voor kiezen om voor gewone petries te gaan en er dan een rits in te laten plaatsen door petrie of een goede schoenmaker

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 18:15

Dankje wel! Maar ik heb een dikke kuit dus ik pas niet in de standart maten. En al paste ik er wel in kon de rits niet tot de hak omdat er bij de hiel dubbel leer zit. Niet dat ik dat heel erg zou vinden maar hij word er dan niet veel wijder op

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 08:29

De laars wordt wel wijder als je er een rits in laat zetten, dus dat zou zeker een goede oplossing zijn!
Verder zou ik imo niet voor Petrie gaan. Heb zelf de Perfect, niks dan ongeluk mee gehad (hakken eraf, coating eraf, balijnen kapot). Zo ook een vriendin met de Glasgow (die na een jaar al 6 keer gerepareerd is! ). Die goedkopere van Petrie vind ik echt troep, en ze komen er bij mij dan ook niet meer in.

Edit: Nog meer horror verhalen
[RUI] Petrie-laarzen en hun problemen