onmogelijk brede voeten....welke jodhpurs?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

onmogelijk brede voeten....welke jodhpurs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 08:18

hallo allemaal,

omdat mijn huidige paar simpele lederen jodhpurs nogal afgetrapt en lek is(krijg er koude natte voeten in)
ben ik opzoek naar nieuwe jodhpurs.
het liefst wil ik een wat sjieker model,omdat ik er ook wedstrijden mee wil rijden.(geen groffe bergschoen modellen dus)
mijn probleem is dat mijn voeten voor de meeste wat mooiere modellen te breed zijn.
in de ruitersportzaak heb ik een heel aantal ariat schoenen geprobeerd,mountain horse........niets paste goed,ik kwam nergens makkelijk in met mijn voeten.
daarbij heb ik maat 39,en bredere schoenen voor bv heren beginnen vaak vanaf maat 41 en dat is echt te groot.

wie weet een mooie schoen die breed valt?liefst met rits of elastiek oid,zodat ik er makkelijk inkom.

__Nathalie__

Re: onmogelijk brede voeten....welke jodhpurs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:18

schoen met veters nemen.
Ik heb ook brede voeten en dan ook nog eens hoge voeten in maatje 38/39 ik kan alleen jophurs met veters boven op aan.
Ik weet niet welk merk ik heb waren iets van 80 euro geloof ik, moet ook weer nieuwe hebben...

Mar_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:08

Ik heb jodhpurs van petrie.Dit is een iets breder model met elastiek.Ik heb namelijk een hoge wreef en en veel jodhpurs waren te smal en te nauw voor mij.Deze verkopen ze niet in alle winkels, ik ben namelijk lang op zoek geweest naar goed passende jodhpurs.Ik heb ze gekocht bij hypo brabant dus ik denk dat ze ze dan wel in alle hypo winkels hebben.Succes!!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 19:50

bedankt tot zover!ik heb ook modellen met veters geprobeerd,maar echt niets zat lekker(behalve het simpele model wat ik al heb,maar ik wil een wat betere schoen)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 20:16

for ever staat er onder mijn schoen dus ik denk dat dat het merk is. komt bij de hypo vandaan.
Is wel een jaar of 3 mee gegaan bij heel intensief gebruik dus vind ze voor 80 euro niet duur.

KisszZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:21

ariat heb ikzelf met veters..
mijn voet is een keer stukgeweest.. en nu breder geworden haha..(jaja door een ongeluk met een peerd!)
zitten heerlijk.. nja volgens mij heb je ook mondini met veters, die zijn iets goedkoper, kweet niet hoe die zitten..
groetjes

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 21:49

ariat is voor mij te smal,ik heb het model van €229 geprobeerd,het budget model en een hoop wat er tussenin lag,ik kwam nergens lekker in.

coli_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 23:27

Ik heb ook `ongemogelijke` brede voeten, heb namelijk een knobbel aan de buitenzijde van beide voeten.
Jodhpurs zijn voor mij dus ook een vreselijk probleem.
Ik heb ze ook ooit van Petrie gehad, die hebben modellen met elastiek.
Veters heb ik zelf nauwelijks wat aan dus dat was voor mij ook geen oplossing.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 00:03