Ervaingen met Dubarry laarzen (GalWay)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RianneS

Ervaingen met Dubarry laarzen (GalWay)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 21:01

Ik heb vanmiddag Dubarry laarzen gekocht met het type, Galway.

Maar nu ik ze net weer ging passen/aantrekken, zitten ze voor mijn gevoel veel strakker om de voet dan in de winkel.
Ik heb de hele dag wezen winkelen dus denk misschien zijn mijn voeten ook wel opgezet oid (ik had van die pumps aan). En ja ik heb de laarzen aan het begin van de dag gekocht.

Maar nu wou ik dus weten of Dubarry's nog erg uitlopen qua voetmaat enzo.
Als ze dit niet doen ga ik weer terug naar de winkel, voor een maat groter. (ik heb nu maat 5.5)

Ik hoop dat als jullie dit lezen even een berichtje achter zouden willen laten, ik zou het in iedergeval erg fijn vinden.

Groetjes Rianne

ZanaraZ04

Re: Ervaingen met Dubarry laarzen (GalWay)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 21:07

Ze lopen wel iets uit voor mijn gevoel ongeveer een halve maat!
Als ik de hele dag op me pumps heb gelopen krijg ik ze ook niet heel soepe aan hoor Bloos

AEP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 21:11

Ik heb Dubarry Stretch Kilware (dus een ander model dan jij hebt) en ik vind dat ze wel een beetje uitlopen maar niet heel veel.
En als je ze in voornamelijk koud weer gaat dragen, wil je misschien wel dubbele sokken erin aan?
En dan is een iets ruimere schoen wel lekker?
Persoonlijk vind ik dubbele sokken in deze boots niet nodig, want ze zijn super lekker warm en comfortabel! Haha!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:14

ze lopen nog flink uit! helemaal op de wreef en in de breedte. in de lengte loopt geen enkele schoen of laars uit