Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tancreda4 schreef:Zijn hier mensen die dat doen? Ik beperk mijn 'ritjes' dan tot het land hier gewoon op het erf, maar lijkt mij heerlijk ook stiekem om met een flinke sneeuwbui de polder in te trekken. Maar ja, sneeuwi s ook glad he.... (vooral op de wegen en ik moet sommige stukjes wel uit de berm de weg op helaas). Mensen die ook gewoon met sneeuw naar buiten gaan? Dan bedoel ik uiteraard wle ijzerlozen, met ijzers is het not done lijkt mij.
Zonder zadel, zonder cap dan
en op alleen touwhalster. ZOOOOO kicken
Wordt er compleet hyper van. Antheman schreef:Rustig stappen door de sneeuw is ook gaaf!!
Besloten om te gaan sleeen zometeen.
Stukje de weg op gegaan om te wandelen, maar zijn niet ver gekomen, want er waren enge vissers, en als er een auto langs kwam spatte het nogal tegen haar benen. Ze kan wel wat hebben, amar alles bij elkaar (en al paar dagen niet gereden) werd ze heet dus ben ik maar weer terug gegaan. Volgende keer beter
Tancreda4 schreef:Ze kan wel wat hebben, amar alles bij elkaar (en al paar dagen niet gereden) werd ze heet dus ben ik maar weer terug gegaan.
Ik rij alleen in het weekend, en als ik dan ons buitenrij maatje ga ophalen is het stuiteren tot we bij haar zijn, en eenmaal samen is er niets aan het handje
EN geen verkeer, dat scheelt ook enorm

Bij een flink pak sneeuw moet je alleen oppassen dat je op het pad blijft, want voor je het weet staat je paard tot aan z'n knieën in de sneeuw
Helaas sneeuwt het hier niet zo vaak.
] Vond het erg leuk. Okki heeft geen ijzers, pony van mn vriendin wel, maar het was niet glad, had even gekeken voordat ik naar stal ging met de fiets of het glad was ja of nee.