Help!
Ik geef op zondags les, aan vier gezellige kinderen. Ze hebben allemaal hun eigen pony (of paard) en ook hun eigen niveau hierdoor!
Ik heb:
- een meisje op een appalosa pony (sorry als ik het verkeerd schrijf), ze zijn beginnend, maar kunnen allebei de drie gangen prima!
- een meisje op een D pony, rijd ook wedstrijden, rijd erg netjes en is leergierig.
- een jongen op een D/E pony, rijd bit en boomloos, rijd net als het meisje hier boven, op een netjes niveau.
- een jongen op een draver (paard) ik geef hem ook prive les elke week. Hij pakt het goed op, is iets hoger dan de vorige twee genoemden.
Zo als je kunt zien, is de les 'breed' qua niveau's. Ik geef al wat langer les, (volg nu de orun curcus) maar dit is wel iets moeilijkers dan allemaal beginners.
Wat zijn nou leuke oeveningen, dat ik in de les kan mee pakken? Maar wat voor iedereen goed te rijden is, en leerzaam is?
*even tussen door bijgevoegd*
- het eerste meisje wil niet springen, pony is voor haar niet te houden. En andere kinderen zijn te groot om te ruilen.
- de les bestaat uit 30 min dressuur, en 30 min. spelletje!
ik hoop hier vele leuke en goede reactie's die mij zo goed mogelijk kunnen helpen!
alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 30-11-08 09:13, in het totaal 1 keer bewerkt