[PG] Charlie, ofterwijl Charlene

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roompje_

[PG] Charlie, ofterwijl Charlene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 18:48

Hoi!
Van 2001 tot ongeveer 2004 heb ik een pony gehad, Charlie, ofterwijl Charlene. Zij is een afstamming van Silverlea Spiderman x Kimberly. We hebben haar toendertijd verkocht aan een gezin in Maarn (als ik het goed heb). Volgens mij is zij daarna weer doorverkocht.
Ik ben erg benieuwd hoe het nu met haar gaat. Dus wie kan mij helpen?
Charlie is een new forest pony van ong. 1.43, donkerbruin en een kolletje.

Nog even een foto van haar; (niet zo duidelijk, maar mijn computer is pas gecrashd )

Afbeelding

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Haha!

_annefleur_

Re: [PG] Charlie, ofterwijl Charlene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:36

Roompje_ schreef:
Hoi!
Van 2001 tot ongeveer 2004 heb ik een pony gehad, Charlie, ofterwijl Charlene. Zij is een afstamming van Silverlea Spiderman x Kimberly. We hebben haar toendertijd verkocht aan een gezin in Maarn (als ik het goed heb). Volgens mij is zij daarna weer doorverkocht.
Ik ben erg benieuwd hoe het nu met haar gaat. Dus wie kan mij helpen?
Charlie is een new forest pony van ong. 1.43, donkerbruin en een kolletje.

Nog even een foto van haar; (niet zo duidelijk, maar mijn computer is pas gecrashd )

Afbeelding

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Haha!

Haloo,
als het goed is heb je haar verkogt aan een gezin in baarn. Dat meisje heeft haar tot de M1 gereden en sinds maart is ze van mij. Ik woon in Hooglanderveen.. dat is bij amersfoort. ik sal van de week wel wat fotos sturen, oke? maar waarom zocht je haar dan?
Xx