Waar aansluiten voor wedstrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Inseperable

Waar aansluiten voor wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 15:42

Hallo!

Met mijn NRPS merrie Farine wil ik graag lessen gaan rijden en daarbij wedstrijden. Iemand een idee waar ik me dan moet aansluiten en hoe dat moet?

Gr.

PineApple

Re: Waar aansluiten voor wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:45

Bij een ponyclub in de buurt? Krijg je meestal les, en via de club kun je een startkaart aanvragen

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:46

Ik zie dat je in Zeeland woont: kijk eens op de site http://www.paardeninzeeland.nl Als je daar doorlinkt naar de KNHS regio, staan alle verenigingen in de provincie op een rijtje!

Inseperable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 15:49

erleyne schreef:
Ik zie dat je in Zeeland woont: kijk eens op de site http://www.paardeninzeeland.nl Als je daar doorlinkt naar de KNHS regio, staan alle verenigingen in de provincie op een rijtje!

Harstikke bedankt! Daar heb ik ontzettend veel aan!:)

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:51

Ik zie dat je in Hulst woont, is vlakbij mij ik heb een paar verenigingen voor je.. Eentje in Axel, Kloostezande en Hulst/Heikant/Clinge. Dat zijn er dus al drie..
Als je meer info daarover wil dan kun je me een pm sturen maar je kan ook even in de gids van Hulst kijken (ben die van mij kwijt) daar staat bij de ruitersport de Honteruiters Kloosterzande en die van Hulst.
Dan moet je vervolgens contact opnemen met degene die als contactpersoon aangeschreven staat.
Je mag me pm'n voor meer info want ik heb ook nog een aantal instructrices die les geven aan deze kant maar die ga ik hier niet zomaar neer zetten.

groetjes Kris

Ixion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:06

Je moet een vereniging in de buurt opzoeken, en daar geeft altyd wel iemand les, en by de vereniging kan je een startkaart aanvragen.