of manege knollegruun volgens mij www.knollegruun.nl in drenthe of is dat te ver, je hebn daar hele leuke blokhutten en kan daar heerlijk rijden en je eigen paard stallen. ik ben er nooit geweest met eigen paard (heb ik niet) maar heb daar heerlijke weekenden en weekjes gehad!
Directlady; hoe zit het met de ruiterpaden? Is dat niet enorm vel keien en glijden?
Dat valt daar best mee. Het is iets meer keien dan hier in nederland. Maar super mooi om te rijden. Ben een vaste gast vandaar. Ben ook regelmatig op hen oude locatie geweest.
TERSCHELLING geweldig eiland (woon er ) en er zijn zat huisje en dingen te doen kijk gewoon even op http://www.vvvterschelling.nl
JoNew
Geplaatst: 14-01-09 13:55
Wij zijn vorige jaar naar Samoza geweest in Vierhouten. Was erg leuk. Huisje gehuurd op bungalow park en de paarden op de manege. Wij vonden dat je er echt lekker kon rijden. In nunspeet zit ook de witte wieven. Die hebben ook een bungalowpark.
Verder een keer naar Centerparcs Heijderbosch geweest. Viel beetje tegen qua rijmogelijkheden.
Poeh de rest waar wij geweest zijn is wat kleiner en denk niet geschikt voor 9 personen..