Gambo heb ik meer dan 10 jaar gehad en uiteindelijk aan mijn nichtje gegeven. Die stalde hem tot augustus 2005 bij een westernstal Assendelft. Zij heeft mij toen verteld dat hij met pensioen ging in de wei bij een oude meneer in Noordholland, maar heeft hem in plaats daarvan doorverkocht aan paardenhandelaar Schimmel in Kootwijkerbroek. Ik heb veel tijd verloren omdat ik eerst van haar geloofde dat het wel goed zat, en vervolgens tot ze met Gambo's nieuwe adres over de brug kwam. Uiteindelijk kwam haar moeder onder druk op de proppen met een telefoonnummer in Kootwijkerbroek en zo ben ik er uiteindelijk achtergekomen. Dhr. Schimmel heeft nog echt zijn best gedaan om de koper te achterhalen, maar dit lukt niet meer. Volgens de instructrice van mijn nichtje zou hij verkocht zijn als springpaard (17 jarig paard?!?), maar dit verhaal kan verder niemand bevestigen.
Gambo is een erg braaf en heel zachtaardig paard en makkelijk te rijden, bij het vaststaan kan hij soms gaan hangen en hij is bang in de trailer. Ik hoop dat iemand wat over Gambo weet. Wanneer dat gewenst is kan ik meehelpen aan een goed pensioen.
Ken je Gambo? Neem dan alsjeblieft contact op. Dat kan ook direct via xxxxxxxxxx of evelien@tned.nl.
Ook wanneer je "slecht nieuws" hebt.
Vriendelijke groeten, Evelien Kneppers