Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Super leuk veulen is het geworden.
en niks overhaasten
ellenAST schreef:lekker laten staan![]()
hij staat er maar 3 maanden dus t heeft denk ik niet veel zin er zoveel tijd in te stoppen dat ie je gaat vertrouwen enz enz.....

JaneJansen schreef:Ik ben zelf van het geduld maar mijn pensionboer drukte het beest in een hoek met een hek zodat ie klem zat, deed het dier een halster om en knoopte het aan de merrie vast en dan moest ie wel leren meelopen...
Het beestje is nu best wel mak, onvoorstelbaar! (Fries)
Ik ben veel met mijn veulen(arabier) bezig geweest en ze komt wel bij me en toch is het best een nerveus ding. Ik kan nog steeds niet al te druk doen. Gelukkig is ze gek op borstelen en rossen en dat trekt haar toch steeds over de streep
Anne_GTI schreef:JaneJansen schreef:Ik ben zelf van het geduld maar mijn pensionboer drukte het beest in een hoek met een hek zodat ie klem zat, deed het dier een halster om en knoopte het aan de merrie vast en dan moest ie wel leren meelopen...
Het beestje is nu best wel mak, onvoorstelbaar! (Fries)
Ik ben veel met mijn veulen(arabier) bezig geweest en ze komt wel bij me en toch is het best een nerveus ding. Ik kan nog steeds niet al te druk doen. Gelukkig is ze gek op borstelen en rossen en dat trekt haar toch steeds over de streep
Die man pakt even door en dan is het ook klaar. Lekker duidelijk voor het veulen. Duidelijk leider en duidelijk wat de bedoeling is dus heeft ie het kunstje zo onder de knie.