Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
oowie schreef:xx_ladyilse schreef:Hoi iedereen,
Sinds kort staat mijn paardjelief de gehele nacht tegen de stalwanden aan te trappen. nu ook overdag als ze
binnenstaan met slecht weer.
Vervelen kan ze zich bijna niet, Ze heeft een jollybal een liksteen en krijgt haar eten uit een Hooinet.
Ik heb ook al geprobeerd haar in een andere stal te zetten, dit werkte even, (1dag) en toen begon ze weer.
Eerder deed ze dit niet, en ik weet niet echt meer wat ik eraan kan doen,Mijn ouders worden er nu een beetje gek van.(Stallen staan naast hun slaapkamer:P)
Wie o wie herkent dit en heeft er een oplossing of verklaring voor, ik weet het niet meer!
Liefs[/quote
een paard kan zich echt niet 24 uu rper dag vermaken met een jollybal.
ook een liksteen kan je niet als vermaak zien,hooi dan nog wel,mits ze dit 24 uur per dag tot hun beschikking hebben,en dan nog hebben ze ook behoefte aan andere dingen,voornamelijk beweging wat ze nu niet krijgt als ze op stal staat.
ik zou er voor zorgen dat je paard zo veel mogelijk,in ieder geval een paar uur per dag buiten komt.
xx_ladyilse schreef:heb net 1 van 15mm zal dat wat helpen denk je?
marieke84 schreef:xx_ladyilse schreef:heb net 1 van 15mm zal dat wat helpen denk je?
dit zal al wel helpen denk ik
ik ben degene die jij bedoeld ook juist tegengekomen op marktplaats denk ik, ze zien er degelijk uit
RianneH schreef:Hmm.. wat voor paard heb je?
Mij schiet verveling, geen klikkende combi met buurpaard, mijten in de sokken en pijn te binnen. Dus, kan jij voor mij wat wegstrepen? Laat je paard ook even nakijken door een da, want als die zo plots begonnen is hiermee moet er iets mis zijn.
Anya schreef:Mijn paard deed het, ze had gewoon de 'pest' aan de buuf.
Andere stal en het was opgelost.
Maar dat is bij jou de oplossing niet als ik het zo lees.
Wanneer wordt er het vaakst getrapt?