Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sonja_vR schreef:als het goed is heb ik een ideale jas gevnden
de mountainhorse grace...heb hem eindelijk in de goede maat, in de goede kleur en ook nog in nederland gevonden
heeft wat internet en telefoontijd gekost, maar het is gelukt
nu nog een goeie waterdichte thermobroek
.
xmaddyx schreef:Ik heb nu een oranje PK jas, Super lekker warm. tot net boven me bips. Met een dubbele rits. waarvan de binneste lang naar boven kan dus heb ik geen sjaal meer nodig! Ik zit in zo'n lekker kacheltje op de fiets...naar de peerdjes.
GEWELDIG fijne jas!!! Jeetje mina, koste wat, maar echt geen moment spijt van gehad!
+ ze zijn we allemaal ook nog te dun..
mistid schreef:Ik doe het altijd dat ik een paardenjas koop, die eerst een winter voor netjes gebruik en dan voor de paarden. Vaak ook nog ergens in de uitverkoop![]()
Wil nu toch wel eens een Kingsland, maar vind de geruite ES ook errúg mooi![]()
@ Leonieke, jij had ook mooie geruite jassen hangen zag ik gister! En je HKM (jumping) sokken zijn superfijn
.
. woeliej schreef:ik lees even mee, ben zelf ook op zoek. Heb onlangs 3 jassen gekocht die allemaal voor 100% waterdicht werden verkocht en geen 1 is het ook daadwerkelijk.+ ze zijn we allemaal ook nog te dun..
Wie kent er dus een echt dik, waterdicht bombermodel jas?
. Het is een bomber modelletje.
.