Mijn paard likt echt overal aan.. Aan de staldeur etc. maar ook aan mij.
Hij heeft wel een liksteen alleen daar likt die dan juist weer niet zoveel aan

Is dit erg?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BlueStar schreef:Ik heb ook zo lik dier. Het is idd geen tekort ergens aan.
Maar in mij geval brengt het hem tot rust. Als hij een tijdje likt zakt zijn hoofdje, oogjes gaan half toe. Kijk maar eens hoe die van jou reageert als ie naar hartelust mag likken aan je, en er rust om hem heen is.
ik maak me iig geen zorgen
Pas 4 jaar 

mitjuhh schreef:Heey! ik heb dit probleem ook... het is heel vervelend vind ik zelf. Bij mij heeft zij ook een liksteen en daar likt ze ook veel aan maar toch houdt ze er niet mee op. bij mij heeft ze nog een vervelend iets. ze kauwt op alles wat kauwbaar is. heel iritant dus! als je iets weet wat kan helpen, zou je datook aan mij willen zeggen?

BinkyMonster schreef:Ik ga dit topic in de gaten houden, want dat doet mijn pony ook. Maar dan eigenlijk alléén aan mensen. Vooral aan mijn handen, terwijl ik er niks mee doe.
Dus daarom likken ze aan je handen.
Altijd aan een roestende balk. Ook likt ze zo'n grote liksteen van himalayazout binnen een paar dagen op. En zo'n 5 kilo rood ding binnen een jaar(staat 16 uur op de wei) bij haar is het denk ik ook rust. Ze heeft gewoon een grote likbehoefte