Hallo, Ik heb een paard Migrante gehad en heb haar in 2000 moeten verkopen omdat ik zwanger was. Het is een KWPN merrie, vos met op het hoofd een klein kolletje. Haar vader is Grannox haar moeder is Gigante Ze heeft bij mij een paar keer een B-wedstrijdje gelopen en was een super springer heb 1.50m met gemak met haar gesprongen (thuis) omdat ze nog jong was toen.
Ik heb haar toen aan een oude vriendin verkocht in Lisse en daarna nog een paar keer bij haar gekeken en ging super met haar. Op een dag dat ik weer bij haar wilde kijken was de telefoon afgesloten en ben ik naar de stal gegaan waar ze stond maar daar was Migrante niet meer en die staleigenaar zij dat ze toen naar De Klei in Katwijk was gegaan en daar heb ik haar nog 1x gezien en daarna nooit meer. Ik heb gehoord dat ze verkocht was en wil heel graag weten of het goed met haar gaat ze was me alles.
Dus dacht ik kan wel op marktplaats gaan zoeken maar daar vind ik haar nooit en hier komen veel meer mensen uit de ongeveer heel nederland dus dacht ga het hier eens proberen. Ik kan helaas geen foto neerzetten hier omdat ik geen scanner heb en de foto's nu nog in de verhuisdozen zitten als ik de doos heb gevonden dan zal ik proberen een foto van een foto te maken.
Hoop wat te horen over haar ken je haar of denk je haar te kennen plaats maar een foto dan zal ik zien of het haar is. Ik zou het heel leuk vinden als ik haar terug vind en alleen al een mooie foto van haar kan zien om te zien hoe ze het nu heeft.
Groetjes,
kappiegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-09 00:21
Is er echt niemand die deze merrie kent?
Ik heb een doos gevonden met foto's ik ga van de week de foto's laten inscannen en dan zal ik hier een foto neer zetten hoop dan dat iemand haar zal herkennen.
nikkigioa
Geplaatst: 03-07-10 15:46
Ik kom uit die regio. Naam van het paard zegt mij niks. Foto zou handig zijn inderdaad!