Rijden nepleren laarzen net zo lekker als échte?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Rijden nepleren laarzen net zo lekker als échte?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 10:07

Ik heb een aantal jaar geleden mooie nieuwe Petries gekocht, en verder heb ik alleen nog maar een paar oude rubberen laarzen. En zoals zoveel mensen (terecht imo) zeggen: als je eenmaal met leren laarzen hebt gereden wil je niet meer terug naar rubberen...ik ook niet dus...

Maar nu is het rijden in de huidige blubberbak wel errug zonde voor mijn mooie leren laarzen, en een stalgenoot zei mij dat nepleren laarzen haar ook erg goed bevallen en bijna net zo lekker rijden. Zij had ze voor 80 euro gekocht en had haar mooie leren laarzen ingevet en al op zolder liggen voor wedstrijden...

Zijn er ervaringen met nepleren laarzen, prijs-kwaliteit verhouding, merken etc?

Cyruss_

Re: Rijden nepleren laarzen net zo lekker als échte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:00

He das idd een goed idee, met blubber e.d. Ik vergal mijn laarzen er namelijk ook mee nu.

Ik zet dus ff een stipje.

Denk niet dat er veel verschil is met prijzen en kwaliteit. Tis immers nepleer.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:01

Ik zet ook ff een stipje.
Ik wil eigenlijk heel graag naast mn chaps de overstap gaan maken naar leren rijlaarzen, maar aangezien een beetje rijlaars bij de 200 euro begint, zou dit een goed alternatief kúnnen zijn. Lachen

TaanStippel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:02

Je hebt ook leren laarzen van 60 euro, tuurlijk het is niet het mooiste leer maar het is opzich prima te doen.

Bij Epplejeck van het eigen merk hebben ze die bijv.

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 16:52

bij mij rijd een meisje ook met nepleer zien er echt heel mooi uit en ik had eerst niet eens door dat ze nep waren......

Ik zelf vind die nepleren laarzen zelfs mooier zitten dan mijn eigen leren laarzen...Bloos Mijn eigen laarzen zijn ook niet aangem,eten ofzo hoor...

hiltsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 16:59

Hmm ik wou ook graag overgaan op leer maar ik dacht meer aan schoenen met chaps...kheb nu rubberlaarzen..

offtopic: waarom zeggen mensen: ik zet een stipje? Bloos

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:02

hiltsjuh schreef:
offtopic: waarom zeggen mensen: ik zet een stipje?

ze willen het topic in hun "lijstje" hebben staan zodat ze het later makkelijk terug kunnen vinden Pling

ik moet zeggen dat ik ook erg benieuwd ben naar vergelijkingen,want ik heb pas erg mooie gezien in een boekje die meekwam bij een paardenbald

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:04

ik heb wel de nepleren gepast maar die zaten wel heerlijk. niet mee gereden toen
maar ik hou het toch bij mn leren al rij ik nietmee in de blub en als ik paard uit de blub moet trekke heb ikaltijd andere schoene aan en pas bij poetsen trek ik de leren aan

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:06

Ik heb ook wel interesse in nepleren laarzen. Weet iemand een goedkoop internet adres voor me?
Hilsjuh een stipje zetten ze om het topic snel terug te kunnen vinden, die staat nl in hun eigen berichten lijst de topics die ze aan stippen zeg maar!

Mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:14

allebei mijn dochters hebben laarzen met veters alleen van mijn ene dochter zijn het dure leren en van de andere nepleren. Als je ze naast elkaar houdt zie je aan de buitenkant haast geen verschil wel aan de binnenkant. Mijn ene dochter ging laatst haar leren laarzen invetten had ze per ongeluk 1 nepleren en 1 leren laars ingevet in de veronderstelling dat het haar leren laarzen waren. Ze rijden volgens mijn dochter ook lekker, geen inlooptijd nodig, hiervoor had ze ook leren laarzen.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 08:42

Klinkt goed allemaal. Het gaat mij ook niet om de looks, ik heb per slot van rekening al echte leren, maar puur om de onderhoudsvriendelijkheid van nepleer... Ik vind het doodzonde om door onze blubberbak te stampen met mijn petries...Ik heb in de buurt een aanbieding gezien van BR laarzen, met veters, sjiek hoor...voor 80 euro....Misschien ga ik die wel als wedstrijdlaarzen gebruiken Haha! en stamp ik alsnog met de petries door de blub Schijnheilig