[PG] Notabella ( PuriosoxLector )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charmaine

[PG] Notabella ( PuriosoxLector )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 23:31

In augustus van dit jaar heb ik mijn 13 jarige bruine merrie Notabella ( Naomi ) verkocht. Tegen de afspraak in, schijnt zij toch in het handelscircuit terecht gekomen te zijn. Ik zou dan ook heeeel graag willen weten waar zij is en hoe het met haar gaat. Er wordt verteld dat zij naar het buitenland is verkocht, maar ik weet niet of die uitspraak erg geloofwaardig is. Het schijnt dat zij naar een jongen van ongeveer 18 jaar is gegaan, in Brabant, waarschijnlijk in de buurt van Tineke Bartels of Haghorst. Deze jongen heeft zelf een aantal paarden op stal staan.

Wat info:
Naam: Notabella op papier, gestart onder Naomi
Afstamming: KWPN: PuriosoxLector
Leeftijd: uit 1995, dus 13 jaar
Kleur: bruin, klein kolletje en rechtsachter wit voetje
Klassering: M1-dressuur, voorheen L-springen.

Naomi kan goed springen en de verwachting is dus dat ALS zij nog in Nederland is, als springpaard verhandeld is.

Indien je iets weet of een vermoeden hebt bij wie deze jongen zou kunnen zijn of als je weet waar Naomi is, dan hoor ik dat heeel graag!

Charmaine

Re: [PG] Notabella ( PuriosoxLector )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 20:55

hier mag een slotje op! Ze is gevonden, nieuwe eigenaresse heeft zojuist gereageerd op mijn oproep op marktplaats!

Tanja

Re: [PG] Notabella ( PuriosoxLector )

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:42

Nou van harte gefeliciteerd dan maar!