Time-out ruiterreizen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vaxa

Time-out ruiterreizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 12:39

Hello iedereen! Lachen
Ik was met en vriendin aan het plannen om komdende zomer een reis te maken naar Frankrijk met de organisatie Time-out. Nu wou ik even informeren of jullie ook al met deze organisatie op vakantie geweest zijn en hoe de ervaringen hiermee zijn? Hoe was het onthaal etc?
Wij zouden naar de Côte d'Argent willen gaan, ook wel omschreven als Zandstranden in Les Landes.
Is iemand hier al eens geweest en hoe is het daar?
Alvast bedankt voor de reacties Bloos

Germatje

Re: Time-out ruiterreizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:05

Hoi!
Afgelopen zomer ben ik met time out reizen naar de belgische ardennen geweest. Het was echt enorm leuk en goed geslaagd. Maar ik denk dat het aan de accomodatie ligt of het goed bevalt!
Maar buiten dat was het goed geregeld, wat betreft reispapieren en dergelijke

mitjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:06

hee! mijn vriendin die gaat ook met een time out reis naar de belgische ardennen! (chelss op bokt). ik zou haar ook wel even doorgeven dat het heel leuk was door jjou, want ze was heel benieuwd hoe het zal worden, haha Haha!.

tjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:08

time-out is heel goed, trailfinders trouwens ook

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 21:22

Bedankt voor de reacties! Haha! Hopelijk komen er nog meer Bloos

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:24

Ik ben ook met Time-Out gegaan Ja
Naar Dutch Joy (van Yvonne van d'r Velden) dus, belgische ardennen.
Beviel goed, soms beetje chaotisch (hoelaat dara zijn e.d.) Maar verder goed geregeld Ja Denk dat de rest idd an je accomodatie ligt.

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:09

Wij (mijn vriend en ik) zijn een aantal jaren geleden via Time-out naar de Wild Rose Ranch in Cranbrokk, Canada geweest.
Zeer goed georganiseerd en je wordt ruim op tijd geinformeerd over alles.
De vakantie was perfect, beter nog als in de gids stond afgebeeld en we hebben nog steeds contact met die mensen daar.
Kortom: Top!

lfobijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 20:42

Hoi Ik ben een aantal jaar geleden met Time-out naar de belgische ardennen geweest en laat ik het zo zeggen: Als je het leuk wilt hebben, zul je het zelf moeten maken want van Time out werden wij NIET vrolijk!!! Echt een verschrikkelijke bemiddeling en organisatie. Dus ik wens je veel succes en ik zou zelf nu wel 200 x nadenken voordat ik weer met time out op reis ga! maar het kan zijn dat wij het verkeerd getroffen hebben, al hoor ik van meer mensen dat het nog steeds niet goed is. Dus succes.

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 20:48

Ik ben afgelopen jaar met time our reizen naar Spanje geweest, en heb niks te klagen!

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 23:48

lfobijn schreef:
Hoi Ik ben een aantal jaar geleden met Time-out naar de belgische ardennen geweest en laat ik het zo zeggen: Als je het leuk wilt hebben, zul je het zelf moeten maken want van Time out werden wij NIET vrolijk!!! Echt een verschrikkelijke bemiddeling en organisatie. Dus ik wens je veel succes en ik zou zelf nu wel 200 x nadenken voordat ik weer met time out op reis ga! maar het kan zijn dat wij het verkeerd getroffen hebben, al hoor ik van meer mensen dat het nog steeds niet goed is. Dus succes.

Wat is er dan precies misgegaan bij jouw reis?

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:41

Hoi,
Ik ben afgelopen zomer met 2 vriendinnen naar Zuid-Portugal, HorseShoeRanch, geweest via time-out. Is ons zeer goed bevallen en gaan gaan vlg jaar weer met time-out. Waarschijnlijk Hongarije.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:42

Ik geloof dat verhaal nog op bokt staat neen? Zoek hier maar eens op time out, er staan nog wel topics Ja

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:04

Germatje schreef:
Hoi!
Afgelopen zomer ben ik met time out reizen naar de belgische ardennen geweest. Het was echt enorm leuk en goed geslaagd. Maar ik denk dat het aan de accomodatie ligt of het goed bevalt!
Maar buiten dat was het goed geregeld, wat betreft reispapieren en dergelijke

daar gaan wij waarschijnlijk heen met werkweek

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:46

Ben net terug van weekje Vogezen. www.le-morrilon.nl
Erg goed verzorgd en hele leuke paarden.

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:52

Mijn beide ervaringen (griekenland en portugal) met Time Out waren niet heel goed als het om organisatie gaat. Ter plekke onodig veel zelf moeten regelen of zelfs moeten bemiddelen tussen mensen. Ik sluit me dan ook bij Ifobijn aan.
Ik ben daarentegen zeer tevreden over Trailfinders!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:56

Wij hebben deze x geboekt bij het bedrijf zelf. Wilden via time-out ,maar op laatste moment rechtstreeks geboekt. Time-out wilde de site niet geven,maar na wat googelen hadden we die zo gevonden.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:54

Ik heb ook niet zo heel goede ervaringen met time-out, qua organisatie. Hoe de reis is hangt ook heel erg veel van je accomodatie ter plekke af. Ben de laatste 2 jaar naar Frankrijk geweest, beiden rechtstreeks geboekt en 2 hele leuke vakanties gehad.
Ik ben ook op www.le-morillon.nl geweest en in Blond, met friese paarden.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 21:50

daffieduck83 schreef:
Ik heb ook niet zo heel goede ervaringen met time-out, qua organisatie. Hoe de reis is hangt ook heel erg veel van je accomodatie ter plekke af. Ben de laatste 2 jaar naar Frankrijk geweest, beiden rechtstreeks geboekt en 2 hele leuke vakanties gehad.
Ik ben ook op http://www.le-morillon.nl geweest en in Blond, met friese paarden.

Wat leuk dat je daar ook geweest ben. ben net 2 weken thuis. Heb daar op Maya gereden. Ken je die??

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:18

@ Sandeman, zegt me niets, was er vorig jaar, had op Imenzo en Jorigo gereden.

Piej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:38

Wat grappig... Le Morillon is van onze oude manege eigenaar. Imenzo was toen een manege paard. Gaaf om te horen dat die nog leeft. Die andere namen kwamen me niet bekend voor.... *sorry als dit TE oftopic is*

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:10

Ik ben nu 3 keer met Time Out weggeweest, 2 keer naar Hongarije en 1 keer naar Kreta. Ik heb eigenlijk alleen de voor administratieve zaken contact gehad met Time Out en dat ging prima. Op de locatie zelf hangt het toch echt van de mensen daar af en hoe leuk je het zelf maakt natuurlijk :-) Wel vind ik dat ze het in de boekjes/internet allemaal wat mooier/beter voordoen dan dat het werkelijk is. Maar ik denk dat dat niet uitzonderlijk is in de reiswereld.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 13:56

Mijn beste vriendin heeft op Jorigo gereden. En ik hem hem 1 x naar het land gereden zonder zadel.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 13:59

Met time-out heb ik geen ervaring, maar ik ging altijd met het duitse Pferd und Reiter. Dat is echt een aanrader (naar mijn mening).

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:15

Ik ben met Time Out naar de Okapuka horse safari ranch in Namibië geweest. Was echt helemaal geweldig (en alweer een poos geleden overigens).

Ik denk dat Time Out niet zozeer met elke bestemming te maken heeft qua alle details. Ik zat daar in een derde wereld land. Alles was mogelijk, auto huren, aanpassingen, het was geweldig. Maar toen ons vliegtuig meer dan 30 uur vertraging had, moesten we toch zelf wat dingen regelen. Omdat wij ter plaatse waren en het lodgepersoneel om raad konden vragen over wie nu te bellen en wat te doen (die snappen meer dan de afrikaanse mentaliteit en gebruiken dan Time Out) en omdat het allemaal zo snel veranderde steeds.

Overigens vind ik het allemaal erg duur, die organisaties. Volgens mij is het voordeliger om het lekker rechtstreeks te boeken en dan een avondje extra uit te vogelen welke trein/vliegtui/autoroute etc.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 20:20

Kukkie schreef:
Overigens vind ik het allemaal erg duur, die organisaties. Volgens mij is het voordeliger om het lekker rechtstreeks te boeken en dan een avondje extra uit te vogelen welke trein/vliegtui/autoroute etc.

De prijs die je bij Time Out betaalt voor de vakantie, is vaak dezelfde prijs als die de locatie vraagt. Voor de locatie zelf is het wel fijner als je rechtstreeks boekt, aangezien ze dan geen commissie aan Time Out hoeven te betalen en dus meer geld overhouden :)