Startkaartaanvraag mutatieformulier waar naartoe?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Startkaartaanvraag mutatieformulier waar naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 22:05

Ik had mij via de mail opgegeven om lid te worden van een vereniging. Nu kreeg ik vandaag 2 mutatieformulieren in de bus zonder enige toelichting.
Moet dit nu naar de KNHS of de vereniging toe?
Ik heb de vereniging wel al gemaild, maar verwacht vandaag geen antwoord meer terug en wil het liefst zo snel mogelijk alles op de post doen. Vandaar dat ik mijn vraag nu op bokt stel.
Morgen moet ik heel de dag naar school, dus dan zou het weer de volgende dag worden. En anders gooi ik het morgenochtend op de bus.

Ik dacht zelf dat het naar de KNHS moest.. Maar het is inmiddels alweer 5 jaar geleden dat ik voor het laatst een startkaart heb aangevraagd.

Ook heb ik een vraag over het mutatieformulier persoonsgegevens, bij nr. 17 wordt er gevraagd Soort lid (zie de toelichting voor de verklaring van de juiste codes) weet iemand wat ik hier moet invullen (ik wil dressuur gaan starten, of bedoelen ze het niet zo?)

Heb de zoekmachine al gebruikt, maar werd er niet echt wijzer van.. Misschien ook niet de juiste zoektermen gebruikt.

SkyMarian

Re: Startkaartaanvraag mutatieformulier waar naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:26

Ik heb het toendertijd naar de vereniging moeten sturen. Zij vulden het aan qua gegevens waar nodig en stuurden het op naar de KNHS.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 23:28

Bedankt voor je antwoord! Ik heb het even opgezocht op de knhs site en daar staat dus, dat dit afhankelijk is van je vereniging, de ene vereniging wil het terug hebben en zelf opsturen en de ander, dat je het direct naar knhs stuurt.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 08:59

Bij deze dan een slotje. Is idd te vinden op de site van de KNHS.