Cavallo Junior beter dan Petrie Allure?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GWENNx

Cavallo Junior beter dan Petrie Allure?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 19:47

Hoi,
vandaag weer naar de manege geweest. Ik heb een paar maanden geleden mijn Petrie Allure's gekocht.
Nu dacht jk dat ik deze eindelijk had ingelopen. Ze doen geen pijn meer ofzo.
Nu deed ik vandaag de Cavallo Juniors aans van een vriendin.
Wat een wereld van verschil! De Cavallo's zaten als sloefjes!
Nu vind ik precies de leerkwaliteit van de Cavallo Junior veel beter dan die van de Petrie Allure.
Al zijn mijn petries op maat gemaakt en is de cavallo een goedkopere laars op standaartmaten.

Nog mensen ervaring hiermee?

Imaginaerum

Re: Cavallo Junior beter dan Petrie Allure?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:55

De Petrie Allure is een dressuurlaars, de Cavallo Junior een veelzijdigheidslaars.
Voor zover ik weet heeft de Allure een harde schacht, en sowieso zijn Petrie's minder soepel dan Cavallo's.
Ik vind Petrie's veeel mooier, die ben ik ook gewend, maar dat is persoonsgebonden. Lachen

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 00:52

Volgens mij lopen alle cavallo's als pantoffels.. Maar ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden! De allure is 10000000x mooier dan de cavallo junior! Dus elke keer als jij je mooie laars aan trekt en er niet lekker op loopt, moet je maar gewoon in je achterhoofd houden hoe mooi ze zijn Haha!
Over een jaartje ben je er helemaal aan gewend en staan ze helemaal naar jouw voeten.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 07:40

Zoals mies zegt, ik ben op dit moment aan het wachten op mijn petrie allure. Ik heb ook de cavallo aangehad, maar dat is gewoon een geheel andere type laars. De cavallo's hebben ook veel soepeler, zachter leer. Dit slijt eerder.

johanna84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 07:43

ik heb zelf ook de cavallo junior. (geen enkele laars paste me, behalve deze!) ze zitten idd heerlijk al vanaf dag 1.
en zijn ook nog eens in prijs zeer gunstig