ervaringen met deze cap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

ervaringen met deze cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 18:13

heeft iemand ervaring met deze cap?
Afbeelding
Omschrijving Gatehouse Hickstead
Veiligheidshelm van topniveau. Volledig gekeurd volgens de Europese norm BS EN 1384 en bovendien voorzien van het Kitemark kwaliteitslabel.

Het 4 puntsharnas is gemaakt uit het zachtste blanke Pittards leder en is voorzien van een snelkoppeling en een veter om achter op het hoofd nog beter aan te kunnen passen. Deze mooie helm in velours is gemaakt voor ruiters die topkwaliteit willen voor een betaalbare prijs. Deze helm is niet geschikt voor de cross country.

wat voor soort pasvorm heeft hij? is hij erg warm of juist niet? hoe is de ventilatie? is de kinband goed soepel?

veel vragen dus Haha! foto's waar je hem op hebt zijn ook welkom via link!!

egnie

Re: ervaringen met deze cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 09:57

Helaas ervaring ermee heb ik niet. Maar aangezien er geen ventilatiegaten zitten vermoed ik dat deze vrij warm is. Je kunt hem vergelijken met de afgekeurde oude caps, alleen dan nu met een 4 punts harnas.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:01

Hij ziet er uit als één van die hele oude afgekeurde caps Tong uitsteken Maar ik denk niet echt dat hij heel fijn is Maar ik heb het ook nog nooit geprobeerd Knipoog

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 10:58

ik wil namelijk persé zo'n soort cap voor de wedstrijden, die anderen vind ik niet mooi.
enne, het is geen afgekeurde cap hoor Knipoog is voor alle strenge normen goedgekeurd. deze is waarschijnlijk veiliger dan de GPA caps Knipoog
hij ligt ook wel in een andere prijsklasse dan die oude caps Knipoog

houvanponies: waar baseer je die mening dan op?