Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

paard123j schreef:Ik plak er met plakband een boterhammenzakje in, aan de linker en de rechterkant. Zo glijdt hij er makkelijker uit... Nieuwe laarzen kopen kan ook
Dan worden ze ook iets wijder.
Elma_ schreef:Ohh nog even een tip voor de blonden onder ons.. dit dus niet doen en ze dan onder de verwarming zetten, uit de buurt van de verwarming houden want anders kun je ze dus echt weggooien
Feetje schreef:Als ze echt te nauw blijven kun je ze ook nog altijd op laten rekken bij de schoenmaker!
Elma_ schreef:haha, maar het werkt echt, truukje uit grootmoeders kastje
En pas aantrekken als ze weer een beetje droog zijn natuurlijk
Focussed schreef:Gladde pantykous over je paardrijsokken of met normale sok en gladde pantykous erover heen. Glij je zo in en uit, is ook minder zweterig dan zo'n zakje.
Nicole987 schreef:Ik heb een ronde balkje doormidden gedaan en met een klosje ertussen en dan beetje bij beetje naar beneden tikken.
Een dag staan laten en de volgende kan ik er zo en uit trekken. Bij mijn training laarzen, heb ik een rits in laten zetten van boven naar beneden, ook zeer ídeaal en beter uit te krijgen ga straks ook doen bij mijn wedstrijd laarzen { petrie's }
klomp schreef:inderdaad pantykousjes/ kniekousjes
ik zou ze niet nat maken van binne, is toch niet zo best voor je leer, wel heb je van die spuitbusjes bij de betere schoenmakers die hetzelfde effect hebben
Sieppus schreef:klomp schreef:inderdaad pantykousjes/ kniekousjes
ik zou ze niet nat maken van binne, is toch niet zo best voor je leer, wel heb je van die spuitbusjes bij de betere schoenmakers die hetzelfde effect hebben
Ik ga er deze week even mee heen. Dus kijken wat de beste man zegt. Ik hoop toch echt dat het wat wordt. Dank je wel. Ik werd van het water ook een beetje bang. Kluns die ik ben zou ik ze wel molesteren.