begon vrijdag al, ik was ziek

maar oke, vanochtend op naar Wormerveer! er reden er 5 van onze club in de B, die ff gekeken! 1 daarvan werd 1e bij de E's
nou na een tijdje opgezadeld, ik moest als 1e van de 8 E's ofzo
nou inspringen ging zo slecht!

nou op 2 had ik 1 weigering en ik had verder nog ergens 1 balkje! toch een beetje balen van die weigering, aangezien ie dat haast nooit doet! maarja, zo is het leven, tis maar een moment opname zeggen ze dan!

toen het 2e parcours, mijn lievelings........snelheid en wendbaarheid!

inspringen ging super, en had hem nu flink te pakken hoor! werden helemaal foto's gemaakt door E. Meijssen. zeker voor de P&S ofzo
omdat ie zo super sprong, was ik toch van plan of iets feller te rijden! stond nu namelijk niet erg hoog! maarja wilde wel het vertrouwen houden!
nadat ik 1 had gesprongen ging ik toch voor redelijke tijd! wilde nite volluit....
ging echt super! zo super dat ik op sommige plaatsen mooi haaks kon wenden!, geeft toch weer een tof gevoel. de laatste tijd gaan de snelheid en wendbaarheid parcoursen niet zo, van de zomer heb ik ze zowat allemala gewonnen!

nou toen de prijsuitereiking
clubgenootje was 1e bij de D's en ik was benieuwd weer er bij de E's had gewonnen aangezien ik niemand had zien springen, haha toen bleek dat ik 1e was!