Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mjay schreef:vind ie het niet gewoon eng? hij kan moeilijk zien wat je daar aan het doen bent, doet ie het met borstelen ook? ik zou gewoon proberen om met poetsen steeds wat verder te gaan beginnen op zn kont en langzaam aan naar beneden werken. niet in 1 dag maar gewoon blijven proberen net zo lang totdat hij jou aanraking daar heeft geaccepteerd. gewoon veel oefenen dus!
Splash_ schreef:Achterbenen niet willen laten optillen is ook een part van dominantie, zodra jij zijn achterbenen vast hebt, kan hij niet meer wegvluchten en heeft hij er zelf geen controle over. Ik heb er ook zo een gekend, eerst heel langzaam opgebouwd, 2 seconden vast zonder te trappen, heeel uitgebreid belonen en dan weer verder. Succs.

ikenindi schreef:ik weet niet, maar die van mij tilt haar achterbenen ook op zodra ik ze aanraak met ietwat druk (wat je al snel doet) is dit niet wat jouw paard ook doet? of trapt hij echt?
Chantal___ schreef:Heeft hij gen krampen in zn achterbenen... dat had mijn paard die deed het ook, en had hier ook totaal geen kwade bedoelingen mee, gewoon een krampje bij het optillen van zn voetjes..