Welke maat borstbeschermer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Olijkje

Welke maat borstbeschermer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 21:33

Hallo, ik wil graag een borstbeschermer(voor onder de deken tegen schuurplekken) voor mijn pony kopen, maar ik weet niet welke maat (s, m, L, XL).
Mijn pony is een NRPSpony van 1,53 m.

Hier wat foto's van mijn pony.

Afbeelding

Afbeelding

Duidelijkere borst-foto's heb ik niet, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, haar dekenmaat is 185.

Groetjes

suus_romy

Re: Welke maat borstbeschermer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 00:24

Ik gok op een L, een M is volgens mij meer voor richting een C-D pony. M'n paard heeft een dekenmaat van 195 en heeft een maat L geloof ik of zelfs een XL. 185 en 195 schelen erg weinig natuurlijk. Lachen

Ik zelf zou voor de L gaan en anders kan je hem nog ruilen natuurlijk. Maar wel zo handig om gelijk te goede maat te hebben.

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 15:56

Bedankt! Ja, nou ruilen is misschien niet zo handig, want ik wou hem bestellen op ooteman.nl...

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:13

Ligt er aan welk merk je hebt. In de merken wil het verschillen welke maat je moet pakken. Maar in het algemeen: Een M is voor jou paard goed. L wordt echt te groot.

Nandotjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:47

Ik heb er vorige week 0ok een gekocht!! Clown
Mijn paard is 1.80/1.82 en zijn dekenmaat is 205 ..
Wij hebben dus borstbeschermer XL gekocht! En past eggt prima Haha! Haha!

Ik denk dat jij maat L nodig hebt voor jou paard/pony!! Welke deken maat heeft hij ...?

groetjes
! Knipoog

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:51

Ik vind de borstbeschermers best klein vallen eigenlijk, zou dus zeker voor een L gaan. Mijn d-pony had ook een l en dat paste goed, ze had wel een beetje een speknekje. Voor mijn paard heb ik een XL gehaald maar dat vond ik nog best strak zitten bij de hals.