[PG] Olly fries 16 jaar.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nevaya

[PG] Olly fries 16 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 18:22

Hallo!

Sinds vorig jaar oktober is mijn friesje Olly opgehaald, omdat ze zodanig kreupel was dat ze
alleen nog op een landje mocht staan.
Ik weet niet waar ze heen is gegaan, of wanneer precies.
De enigste informatie die ik had gekregen van mijn ouders (die er zelf ook verder niks van wisten) was dat ze in friesland op een landje kwam
te staan bij een boer met andere oude paardjes.
Dat mijn ouders er niets van wisten, kwam omdat het met mijn oma heel erg slecht ging en ook in die tijd is overleden.
Ik zelf mocht er niets van weten (ik weet ook niet waarom).
Maar gister vroeg ik aan de boer, waar ze voor die tijd gestaan had, waar ze zich nu bevond en bij wie. Hij zou dat toch moeten weten
hij heeft haar tenslotte op laten halen en doorverkocht/ weg gegeven. Hij wist NIETS meer, of naja, niet iets bruikbaars.
Hij vertelde, dat hij de man waar ze nu is, ontmoet had op een markt. Dit vond ik al meteen een nare bijsmaak geven.
Ook wist hij niet eens zeker of het nou friesland of groningen was. Bovenin Nederland in ieder geval.
Nu dacht ik, misschien vind ik hier meer informatie, er zitten zoveel mensen op.
Ik zal even wat informatie geven:

Naam: Olly (naar 'Olijf' luisterd ze als het goed is ook)
Geslacht: merrie
Leeftijd: Nu 16
Lengte: 1.63
Verdere aanwijzingen: Witte plekjes op haar voorbenen, aan de voorkant, door een ongelukje. Haar grijze voorhoofd. Haar lipje laat ze meestal hangen. Op stal draait ze meestal haar kont naar je toe, omdat ze niet zo van aandacht houd, maar als je in haar stal bent doet ze niets en is ze heel erg lief. Je kan alles met haar. Ze heeft een dikke staart en niet zulke lange manen, want die groeide niet goed.
Foto's:

1. Het zwart omringde stukje, is de plaats van de witte plekjes op haar voorbenen, je kan ze als het goed is ook zien zitten. En natuurlijk zie je haar grijze hoofd (dit zijn wel foto's van vorig jaar)
Afbeelding

2.
Afbeelding

Bedankt voor het lezen en het kijken. Ik hoop haar hiermee te vinden, want ik kan het geen rust geven en ik mis haar.
Omdat ik niets weet van waar ze nu is, en wie weet is ze er niet eens meer, of is ze weer doorverkocht. Dus heb je informatie,
Laat het me alsjeblieft weten!
Oja misschien is het nog handig om te weten, voordat ze door verkocht werd, stond ze in Utrecht in Soest.

Groetjes Esmee.

Edit; typfouten.
Edit; Informatie erbij
Edit; Titel wijziging.

Anoniem

Re: [PG] Olly fries 16 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:19

Esmee ik heb net dat rusthuis Spaga gebelt !
Die hebben har jammer genoeg niet!
Maar we gaan gewoon verder zoeken!