L1 geklasseerd...nog mogelijkheid B hors concours?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie84

L1 geklasseerd...nog mogelijkheid B hors concours?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 19:12

Op dit moment ben ik bezig met een 4 jarige te laten wennen op concours.

Aangezien mijn Z-verleden mag ik geen B meer starten, moet ik direct L1. Ik heb hem daarom nu een paar keer B hors concours uitgebracht.

Maar...ik wil hem graag nog een paar keer laten wennen en dus B starten. Maar nu ben ik al L1 ingeschreven en kan de organisatie mij niet meer terug plaatsen.

Stel ik rij een winstpunt in de L1, mag ik dan nog altijd B horsconcours starten om zo mijn paard rustig nog wat te laten wennen?

irisjuuh

Re: L1 geklasseerd...nog mogelijkheid B hors concours?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:09

wat is een hors concour dan precies? als het gewoon door de officiele knhs regels gaat, dan mag je niet meer B starten als je al L1 hebt gestart, of je nou winstpunten hebt of niet! Knipoog maar mijn instructrice is ook Z ruiter geweest, en mag ook gewoon B starten? Verward

heleen06

Woonplaats: in het weekend vlakbij Assen/doordeweeks in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:11

volgens mij kan dat wel, je ziet vaak genoeg ruiters die bijvoorbeeld een paard met een blessure hebben en dan tijdens het opbouwen eerst een paar klasses lager starten.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 20:16

irisjuuh schreef:
wat is een hors concour dan precies? als het gewoon door de officiele knhs regels gaat, dan mag je niet meer B starten als je al L1 hebt gestart, of je nou winstpunten hebt of niet! Knipoog maar mijn instructrice is ook Z ruiter geweest, en mag ook gewoon B starten? Verward

misschien je eerst verdiepen in wat HC is, voordat je deze informatie geeft Knipoog
Daarnaast als je meer dan 2x Z1/Z2 bent geweest mag je geen B meer, zoals in mijn geval Bloos

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:52

Hors Concours starten mag altijd in welke klasse dan ook.