Ik ben van plan terug te gaan naar de winkel, helaas is die pas woensdag opnieuw open. mijn ander mesje die zorgt voor een langere lengte was eveneens na 1 paard bot = scheerde ook niet echt meer. Het is misschien niet het zwaartste model, maar voor 200 euro vind ik wel dat zoiets niet zou mogen, ook al is dit niet zo ontzettend duur.
Ja ik wou inderdaad eerst op de lange lengte scheren, aangezien mijn paard redelijk snel "koud" heeft. Maar ik merkte dat dit mesje ook gewoon door de haren heen ging (zie hierboven ik heb mijn paard daar enkele weken geleden al eens mee geschoren) en ik wou geen tijd verliezen dus heb ik de kortere mesjes erop gezet en begonnen. En zoals ik al zei dit ging heel goed tot het plots gedaan was.
Aan het apparaat zelf kan het volgens mij moeilijk liggen aangezien ik in het begin met de langste mesjes niet kon scheren en met de nieuwe mesjes wel. Als je de mesjes eraf neemt en je zet het apparaat aan, zie je dat het "haakje" waar de mesjes aanhangen beweegt... dusja dat is allemaal redelijk normaal... Of kan het toch aan het apparaat liggen ?