Ik wil graag weten hoe het gaat met Fabian. Fabian is een ruin met het Groninger brandmerk op zijn rechterbil (ik weet niet of zijn papieren nog bij hem zijn).
In 2000 is hij bij manege de Eekwal in Emmen (DR.) gekomen, hij is gegeven aan de manege omdat de eigenaar graag wilde dat er wat met hem werd gedaan. Hij had een erg zwakke achterhand waardoor het soms leek alsof hij dronken liep. Mijn zus en ik hebben ons langere tijd bezig gehouden met Fabian, zijn achterhand verbeterde wel, maar echt sterk is het nooit geworden.
Fabian was een heel vriendelijk paard die soms z'n streken had. Hij kon goed met andere paarden overweg.
Hij is bruin met zwarte manen en een scheef gehouden staart. Hij heeft een brede doorlopende bles en 4 witte voeten. Volgens mij is hij rond 2003 verkocht (precies weet ik het niet meer).
Ik zal zsm een foto toevoegen, deze staan bij mijn ouders op de computer dus kan er helaas nu niet bij.
Het enige wat ik wil weten, is of hij goed terecht is gekomen en hoe het met hem gaat.