deken beu

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

deken beu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 17:17

Ik ben de deken nu alweer beu, ik vraag me af hoe ik de winter weer door moet komen.
Mijn pony krijgt een deken op omdat ze artrose heeft in haar rug en helemaal verstijft als het nat en koud is, kou alleen is niet zo'n probleem.
Maar het is zo wisselvallig dat die nu op blijft liggen, ik vind het helemaal niks.
Zo gauw het even kan en het zonnetje schijnt rij ik naar stal om dat rotding van mijn paard te trekken heerlijk vind ze dat.
Ze krijgt ook geen dikke deken puur een regenjas voor de regen en wind.
Ze heeft hem pas twee weken op en ik ben het nu al zat.
Ik kan er ook niks van snappen dat er zoveel mensen zijn die zomaar een deken op hun paard gooien.
Waarom heb ik nu net een pony die een deken nodig heeft.
Ik hoop maar weer op het voorjaar dat dat rotding weer af kan.

siskeh

Re: deken beu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:21

pff kan me het helemaal voorstellen!
ik ben ook tegen dekens, maar bij sommige paardjes moet het gewoon!
maar zonder deken is nou ook niet echt een optie denk ik, of je moet al iets van suplementen oid geven, alleen denk ik dat het niet genoeg helpt

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 17:23

siskeh schreef:
pff kan me het helemaal voorstellen!
ik ben ook tegen dekens, maar bij sommige paardjes moet het gewoon!
maar zonder deken is nou ook niet echt een optie denk ik, of je moet al iets van suplementen oid geven, alleen denk ik dat het niet genoeg helpt

Ik rek het altijd zo lang mogelijk maar de dierenarts vond het wijs om er toch een deken op te leggen met, vorig jaar heb ik te lang gewacht en was ze bevangen door de kou en dat doet haar weer pijn.
Dus dat wil ik ook weer niet.
Ik heb een viertal goede dekens die haar geen schuurplekken bezorgen dus doe mijn best om die winter zo goed mogelijk door te komen.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:44

nee helaas is pijn nog altijd erger als een deken!!