Horka rijbroeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horseygirl

Horka rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 19:01

Hai!

Ik zit er over te denken om een Horka rijbroek te kopen. Eigenlijk ben ik meer fan van Kentucky en Pikeur, maar mijn portemonnee is niet groot genoeg... Heeft een van jullie hier een Horka (gehad) en ben je er heel blij mee, of juist niet, wil je dan even een berichtje achterlaten hier? Ook met welk model jullie hebben enzo, het schijnt per model behoorlijk te verschillen.

Er stond wel een eerder topic over de Horka rijbroek, maar dat is inmiddels zo oud... Het schijnt dat niet alleen de mode, maar ook de kwaliteit erg verschilt per collectie, vandaar.

Dank je! Doeg! Doei!

berdien85

Re: Horka rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:31

Nou ik heb eentje gehad.. een donkerblauwe ribbroek. Die had ik vanaf m'n 12e en nu net weggegooid (ben nu 22) Dus qua kwaliteit is er niets mis mee (naar mijn mening dan!)

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:32

Heb er pas ook eentje besteld, hij is nog niet binnen.. ben erg benieuwd! Lachen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:20

Ik heb een Horka Hipster Haha! Heerlijke broek, als ie uit de was komt trek ik hem gelijk weer aan haha
De stof wordt wel wat vaal in de was, da's dan wel wat jammer Verdrietig
Verder heb ik ook een Horka Atlanta met krijtstreep, die zit niet zo HEEL erg lekker.
Zijn wel broeken met kunstlerenzitvlak trouwens.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:24

Heb er ook eentje gehad en daar was niks mis mee. Deze had echter geen steekzakken en dat vind ik toch wel heel prettig dus die heb ik weer verkocht.

Maar je kunt ook pikeur e.d. rijbroeken gebruikt op bvb MP of Bokt kopen? Even opletten maar soms komen er leuke broeken voorbij, welke qua prijs verre van de nieuwprijs kosten.

Maartxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:02

Ik heb de jodphurbroeken van Horka en ik ben hier heel tevreden over.
Feit is wel dat de meeste modellen een maatje kleiner vallen.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:09

Ik had vroeger een ribbroek van Horka, die is superlang meegegaan dus met de kwaliteit zit het wel goed!

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:11

Ik heb de hipster van Horka een heerlijke broek. Wil geen andere meer.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:28

Ik heb er ook eentje. Vind hem opzich wel fijn en goed maar hij is eigenlijk wat te klein voor mij en zit best strak om je middel. Voor mij geen horka meer, maar dat komt vooral omdat ie wat te klein is eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen. Heb geen idee wat voor model het is.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:31

ik heb er ook een, een heupmodel..! Erg fijne broek en fijne kwaliteit het enige wat ik minder vind ik dat hij vaal wordt..De steekzakken zijn ideaal en lekker diep. Plus het prijskaartje dat is ook erg interessant!

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:33

Ik heb er ook een van Horka. Mooie kleur (donkerbruin met ruitjes) en de broek zit echt heerlijk. Ik trek hem gelijk aan als hij weer uit de was komt. Helaas begint hij nu wat kapot te gaan bij mijn kruis, maar ik heb hem ook wel afgedragen Ja (loop er hele dagen in en reed meerdere paarden op een dag)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:33

Ik heb 2 horka's. 1 heb ik al zeker 10 jaar, is nu een beetje uit elkaar aan het vallen maar zit nog heerlijk Ja
1 nieuwere (Atlanta?) met k.l.zitvlak en een krijtstreepje en die zit nog steeds erg prettig. Hij is ook lekker warm Haha!

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 00:12

Ik heb vandaag in de ruitersportzaak een hipster aangehad!!! Wat een fantastisch lekkere broek zeg! Helaas was die alleen in het zwart in de winkel en wilde dus online kijken naar anderen kleuren... hebben jullie de hipster ook online gekocht en bij welke zaak? Heet degene met leren zitvlak ook de hipster? Want ik heb de hipster met leren zitvlak nog niet online gevonden.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 00:37

De hipster met (kunst)leren zitvlak heet Sensation. Ik heb hem van www.ruitersportwereld.nl (is eigendom van stalgenoot) Haha!
Deze broek is er helaas(!) alleen in het zwart en beige..
Zie www.horka.nl Knipoog

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 09:06

ik heb ook een horka broek, ik vind het 1 van de fijnste broeken die ik heb. Draag hem ook bijna altijd.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 09:11

vraag is aan agnes hier op bokt die verkoopt heel veel horka rijbroeken
die heeft er wel verstand van heb er zelf ook 1 bevalt me prima Lachen

Melf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 09:18

Dabo schreef:
De hipster met (kunst)leren zitvlak heet Sensation. Ik heb hem van http://www.ruitersportwereld.nl (is eigendom van stalgenoot) Haha!
Deze broek is er helaas(!) alleen in het zwart en beige..
Zie http://www.horka.nl Knipoog

De Hipster is er elk seizoen ook in 'seizoenskleuren'. Deze winter is hij er in grijstinten (al bij ons binnen), blauwtinten en bruintinten.

Veel klanten beginnen bij het passen van rijbroeken met 'de band van al die rijbroeken zit altijd zo hoog'. Als je dan zegt 'doe eens een Hipster aan', willen ze niets anders meer. Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:09

@ Melf: heb jij OOK de Sensation in die kleuren dan? Dus MET (kunst)leren zitvlak? Haha!

Melf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:16

Dabo schreef:
@ Melf: heb jij OOK de Sensation in die kleuren dan? Dus MET (kunst)leren zitvlak? Haha!

De Sensation hebben wij niet (d.w.z. niet op voorraad, wel te bestellen als er nog voorraad is bij Horka). De modekleuren voor de Sensation deze winter zijn 2 tinten bruin en een grijstint. E.a. is ook terug te zien in de actuele Horka folder. Tip; geluid uit. Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:22

Ohh ik zie het!!
Wat moet een Sensation bruin bij jou kosten? Haha! Haha!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:23

Ik vind t fijne broeken hoor. Zeker voor de prijs die je ervoor betaald. Ik heb partij nieuwe rijbroeken te koop waaronder horka en harry's horse. Stuuur maar pb mocht je interesse hebben. t Zijn nieuwe broeken, waarvan de meeste t label er nog aan zit. Ze gaan weg voor 20 euro per broek.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:24

Melf schreef:
De Hipster is er elk seizoen ook in 'seizoenskleuren'. Deze winter is hij er in grijstinten (al bij ons binnen), blauwtinten en bruintinten.

Oh, ik vind die hipster steel gray mooi! Ben ook benieuwd naar de blauwtinten.

Ik heb nog een simpele Horka die al meer dan 10 jaar meegaat! Ziet er nog steeds prima uit en zit lekker. Met de kwaliteit is dus niks mis.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:08

Dabo schreef:
Ohh ik zie het!!
Wat moet een Sensation bruin bij jou kosten? Haha! Haha!

ZELFDE vraag!!!!!!!!!!!!!!!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:16

ook hier niks dan goedeervaringen met Horka, ik draag ze zelf en ben er super tevreden over, net als mijn klanten.
Voordeel bij horka is dat ze heel veel verschillende modellen hebben en ook nog eens in verschillende stoffen. Hun seizoenscollecties zijn trouwens schitterend, die vind je online op www.horka.nl
trouwens, horka heet ook een B-merk, Red Horse, die broeken zijn ook niet verkeerd, zijn ook wat goedkoper dus zeker voor kids goed te doen

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:37

Ik heb/had er één. Ik ben er super tevreden over! *LOL*
Erg mooi en goede kwaliteit!