Paspoortperikelen..KNHS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Olikea

Paspoortperikelen..KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 17:21

Ik heb mijn paardje nu bijna een jaar..
hij had wel een chip (belgische) maar geen paspoort..
dus de dierenarts erbij om de chip te controleren, en het paard op te tekenen.
Geen probleem.. na een maand had ik nog niks gehoord, dus nog eens naar de da gebeld. alles was opgestuurd volgens hen..
het KNHS gebeld, daar hadden ze niks binnen gekregen.. dus weer de da gebeld..
Toen kreeg ik het aanvraagformulier thuisgestuurd, heb de sticker van de chip bijgevoegd, mijn handtekening eronder en alles opgestuurd naar het KNHS.. met vermelding van mijn adres.
Na nog eens 3x bellen en 2 maanden wachten kreeg ik eindelijk de acceptgiro binnen..
Wat mij direct opviel was dat er een sticker met mijn recente adres op de brief en de acceptgiro zat..
deze eraf gepulkt, en daaronder stond een adres waar ik ooit (10 jaar geleden) woonde.. ik heb toen een startkaart gehad, dus daar hadden ze nog een adres van.

Ik heb de rekening betaald, en nog eens gebeld om te vragen of ze het wel naar het juiste adres zouden sturen.
Jahoor kreeg ik te horen, geen probleem.. binnen enkele dagen zouden ze het paspoort versturen.

Nu zijn we al weer een maand verder, en ik heb nog niks ontvangen..
Morgen nog maar eens bellen,
Ik word hier helemaal niet goed van..

Nu mijn vraag.. kregen jullie wel gewoon op tijd je paspoort binnen, of duurt dit altijd zo lang?