Gezelschap gezocht voor een buitenrit op de Brunssummerheide

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjurlieee

Gezelschap gezocht voor een buitenrit op de Brunssummerheide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 14:03

Hoi!

Ik sta met mijn paard in Hulsberg en ben van plan binnenkort een kleine trailer te huren, om op een zondag een mooie buitenrit op de Brunssummerheide te maken.

Het liefst met een leefstijdsgenote (ik ben 36 jaar) met een rustig paard. Ik wil wel lekker galopperen, maar niet alleen maar crossen en vooral ook heerlijk van de omgeving genieten. Mijn paard is braaf buiten, maar heeft wel graag de steun van een ander paard.

Het moet wel een lekkere lange rit worden, van een paar uur, want voor een buitenrit van een uur vind ik het zonde om een trailer te huren.

Groetjes,

Shirley

Sjurlieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 21:53

Ik zie dat ik 95 kijkers heb gehad... is er nu echt niemand die met ons over de heide wil galopperen ???

Groetjes,

Shirley

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:55

Heel graag zelfs, mijn paardje staat in Kerkrade, dus ook in de buurt. Een gigantisch nadeel: hij verrekt het om de trailer op te gaan... :(

Sjurlieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 22:03

Hoi Angelique,

Die van mij is ook geen trailerlover, maar ik vind dat ik alles moet oefenen, dus daar ga ik gewoon de tijd voor nemen... lijkt me toch echt leuk om naar de heide gaan. Waar sta jij, bij manege Galop ?

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:43

Mocht je niemand vinden die met je mee wil gaan, moet je de manege zelf eens bellen. Wij gingen wel vaker mee met een groepje van de manege daar, was dan een buitenrit van circa 2 uur onder begeleiding. Sommige van ons namen dan hun eigen paarden mee, anderen huurden er een van de manege. Kostte geloof ik iets van 6,- als je met een eigen paard meeging meen ik..? :)

Stallumona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:11

Sjurlieee schreef:
Hoi!

Ik sta met mijn paard in Hulsberg en ben van plan binnenkort een kleine trailer te huren, om op een zondag een mooie buitenrit op de Brunssummerheide te maken.

Het liefst met een leefstijdsgenote (ik ben 36 jaar) met een rustig paard. Ik wil wel lekker galopperen, maar niet alleen maar crossen en vooral ook heerlijk van de omgeving genieten. Mijn paard is braaf buiten, maar heeft wel graag de steun van een ander paard.

Het moet wel een lekkere lange rit worden, van een paar uur, want voor een buitenrit van een uur vind ik het zonde om een trailer te huren.

Groetjes,

Shirley

Hallo *D

Mocht je ook interesse hebben om bij ons te willen rijden?? In de bossen van Lanaken (B), de deur staat voor iedereen open.
Ik heb zelf een kaart met routes, dus wel leuk om uit te zoeken en rijden maar! Een rit zal dan ook zeker een aantal uren gaan duren.
Over mijn paard en mijzelf kijk eens op onze site, http://www.stallumona.come2me.nl

Misschien tot horens.

groeten Angela
p.s. Ik ben ook een rustige rijdster.

Afbeelding

Sjurlieee

Re: Gezelschap gezocht voor een buitenrit op de Brunssummerheide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 23:57

Hoi Angela,

Ik zie nu pas je bericht op Bokt. Harstikke leuk om samen te gaan rijden in Lanaken. Ik hoorde toevallig van een stalgenote dat je daar prachtig kunt uitrijden.

Wij hebben afgelopen zaterdag een trekhaak op onze auto laten monteren en moeten eerst nog een beetje oefenen met een trailer.

We kunnen wel al een datum in de toekomst afspreken, dan huur ik dat weekend een trailer, dan kan ik op zaterdag oefenen met laden enzo en op zondag de rit naar jou wagen.

Is jouw stal in de buurt van het bos, zodat ik mijn paard daar rustig kan uitladen en zadelen ? Het is allemaal de eerste keer voor haar, dus het zal ff wennen zijn.

Ik ben ook een rustige rijder en hou wel van een galopje maar niet van crossen.

Leuke foto trouwens!

Groetjes,

Shirley