Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

het maakt voor ons niet uit of ze gestart is of niet. ik moet zowiezo in de B beginnen. maar wou het even checken. Ik zal de KNHS wel even een mailtje sturen met daarin het levens/chipnummer vermeld. 

Gulpje schreef:Je kan trouwens wel op de KNHS site de standen checken als je je combinatienummer hebt, dus het kan wel.

LiSSy schreef:ik meende onlangs gehoord te hebben dat ze die gegevens niet meer aan jan en alleman mogen verstrekken.
wel als jij zelf het paard gestart hebt, maar als het een paard is wat je bijvoorbeeld wilt gaan kopen mag het volgens mij niet meer
Gulpje schreef:LiSSy schreef:ik meende onlangs gehoord te hebben dat ze die gegevens niet meer aan jan en alleman mogen verstrekken.
wel als jij zelf het paard gestart hebt, maar als het een paard is wat je bijvoorbeeld wilt gaan kopen mag het volgens mij niet meer
Ik heb ze van mijn bijrijdfries opgevraagd om te weten in welke klasse ik zou moeten starten, en dat was geen probleem.
Lissy bedoelt volgens mij het opvragen van gegevens voor de KOOP van een paard. Ik zou het raar als dit niet meer zou mogen, ik vind het namelijk wel goed om te kunnen kijken wat een paard nou wérkelijk gelopen heeft. Bijv. : verkopers kunnen wel zeggen dat een paard M heeft gelopen, maar weet jij veel of dit mét of zonder winst is
Gulpje schreef:Een beller is sneller CP, en vooral bij de KNHS!
.