Thermo stof in rijbroek, werkt het echt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Thermo stof in rijbroek, werkt het echt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 20:53

De thermostof in rijbroeken van bijvoorbeeld Eurostar en Kentucky (zomers koel, swinters warm) werkt dit nou echt goed? Ze zijn iets duurder, is het het extra geld echt waard, of kan ik beter kijken naar een goede thermobroek voor over mijn rijbroek?

Ik ben benieuwd of het ook echt veel verschil maakt met een gewone stof!!

asje86

Re: Thermo stof in rijbroek, werkt het echt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 10:42

dat vraag ik me ook af! zijn ze echt warm? en de waterafstotende laag, is die echt waterafstotend?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 14:13

hmm mwha.

Wel is mijn thermostof broek van eurostar fijn in zowel zomer als winter. Zomers koel en winters warm, dat wel. Maar echt perfect dat niet.
Ik heb namelijk ook een katoenen zomerbroek van kentucky. Kan ik ook mee rijden, maar op de scooter, buiten en bij buitenwerk waait de wind daar finaal doorheen, de thermobroek van eurostar is duidelijk warmer.
Toch zijn ze beiden heerlijk voor de zomer.
Dus,... thermostof werkt... je moet er alleen geen wonderen van verwachten.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 19:48

Oke, dus in principe kan ik beter een goede overbroek van thermostof kopen..

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 19:54

Als het je voor de winter gaat wel ja.

Verder blijf ik fan van de betere thermostof broek. Niet die synthetische gladde dingen, je hebt hele mooie katoenachtige, zijn lekker zacht van binnen. Zomers en in de winter fijn, en niet alleen zomers fijn zoals een katoenen rijbroek.

Fem_daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:56

Heb alleen nog maar thermobroeken van Eurostar, met zo'n gladde stof. Ik vind ze echt perfect werken. zomers zweet je je niet kapot en swinters kan je rustig afstappen zonder je knieën te vermoorden Tong uitsteken

Welke stof je het fijnste vindt ligt helemaal aan jezelf. Ik vind deze gladde stof lekkerder en soepeler zitten dan die ribbeltjes. Maar smaken verschillen!