Deken om of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gucci_

Deken om of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 17:31

Een van onze pony´s heeft nu een 200 grams deken om op stal, nou zei mijn instructrice tegen mij dat dat helemaal niet hoeft. Ik doe het gewoon omdat mijn pony anders zo´n dikke vacht krijgt. Mijn instructrice zei dat mn pony het dan koud krijgt als het kouder word later. Maar als ze dan buiten komt kan ik toch gewoon een 300 grams deken ofzo omdoen toch?
De pony word verder niet veel gebruikt, maar ik ben van plan om er binnenkort weer meer mee te doen.

Splash_

Re: Deken om of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:34

Die van mij heeft nu ook een 200gr op, zowel binnen als buiten. Pas als het écht richting de 0 graden gaat krijgt hij een 300gr op, dus ik zou die van jou ook voorlopig niet onder een 300 zetten,veel te warm nu nog.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:37

ik zou voor op stal een iets minder dek doen nu (ligt ook wel aan de staltemperatuur...) die van mij staan op stal nu zonder en afhankelijk van het weer gaan ze of ongevoerd of met 200 gram naar buiten.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:02

Die van mij staat nog altijd onder haar ongevoerde regendekentje en doet het daar prima onder.. ze heeft het niet koud, en maakt ook nog geen onwijs dikke vacht aan.. niet dat ik dat erg zou vinden; ik hoop dat ik haar gewoon onder dit dekentje kan houden gedurende de hele winter Lachen