[PG] WelshxArabier Schimmel Ruin Pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Spinoza

[PG] WelshxArabier Schimmel Ruin Pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 18:55

Toen ik een aantal jaren geleden besloot om weer in contact te komen met paarden kwam ik bij mensen hier in de buurt terecht. Ze hadden een tuiger die ik soms reed en een kleine dondersteen van een pony die nog helemaal geen basis had. Ik ben toen begonnen met zadel mak maken (hij was toen 3,5 jaar), maar ik zou er nooit op kunnen rijden. Maar dat vond ik niet erg, want dit kleine draakje ontpopte zich als een ontzettende lieverd die graag voor je wilde werken aan de longe en aan de hand. En het ging mij meer om het contact dan om het rijden.
Spirit was bedoelt als pony voor de klein kinderen, maar gezien hij toch behoorlijk dominant was, was dit geen optie. Met pijn in mijn hart heb ik toen het voorstel gedaan om hem te verkopen, omdat hij gewoon meer verdient. En daarnaast erg mooi kan lopen.
Uiteindelijk werd hij verkocht aan een meisje van 15, klein van stuk en kon hem wel te baas. Ze heten geloof ik Kathy.
Heb toen haar adres enzo gekregen, maar was het blaadje heel snel kwijt. Huilen Dus ben ik de lieve Spirit uit het oog verloren.
Nu ruim 2 jaar later heb ik ruim een jaar mijn ijslander en rij ik in de bak bij deze mensen. En natuurlijk hebben we het nog wel eens over ons draakje. En toen bedacht ik bokt is een goed medium om hem misschien te kunnen vinden.

Wie o wie kent deze pony die nu denk ik 6 jaar oud is.

(sorry zijn nog al slechte foto's, maar heb niet anders)

Afbeelding

Afbeelding