Abonnement Your Horse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caballo77

Abonnement Your Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 14:17

Normaal kocht ik het tijdschrift Your Horse gewoon los bij de boekhandel. Helaas hebben ze dit tijdschrift uit het assortiment gehaald. Nu ben ik dus van plan om een abonnement op dit tijdschrift te nemen. Heeft iemand hier op bokt een abonnement op Your Horse, of een abonnement gehad? Hoe is dit bevallen? Hoe verliepen betaling en verzending? Alle info, positief en negatief, is welkom.

beantsje

Re: Abonnement Your Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 21:15

ik heb een abbo. gaat goed maar soms is hij weleens een weekje te laat. vind het nog steeds een geweldig blad.

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 09:34

Oh dat zo'n blad af en toe een weekje te laat is, vind ik niet zo'n probleem. Heb je het abonnement gewoon bij Your Horse zelf afgesloten? Wat betaal je op dit moment voor een abonnement?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 09:37

Ik heb het ooit eens geprobeerd maar dat lukte mij niet, omdat ik geen creditcard had. Ik zal eens kijken of ze dat nu veranderd hebben, heb er tig mails overgestuurd maar helaas geen andere mogelijkheid. Had nog aangeboden om vooraf te betalen maar was allemaal niet mogelijk, beetje jammer want het blad is echt geweldig!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:34

@Caballo77
ik heb PB gestuurd.