Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kaygee schreef:Deze heb ik:
De neoprene buitenzijde isoleert de warmte en houdt de kou buiten. De SL-grip binnenzijde geeft genoeg grip tegen het doorslippen van de teugels.
Ik vind ze geweldig!
Wesseltje schreef:Heb de Roeckl gekocht! ze zaten meteen lekker!
suus_Mette schreef:Ik heb ook Roeckl, maar ik heb nog steeds koude handen... Maar waar kan je die Mac Wet Climatec handschoenen kopen? Of kan je ze alleen van het internet halen?
Edit: typfout
suus_Mette schreef:Ik heb ook Roeckl, maar ik heb nog steeds koude handen... Maar waar kan je die Mac Wet Climatec handschoenen kopen? Of kan je ze alleen van het internet halen?
Wesseltje schreef:Gister voor het eerst weer eens de handschoenen aangetrokken met rijden, maar ik vind het helemaal niks.
Welke handschoenen gebruiken jullie tegen de kou, en waar je ook nog wel goed contact mee hebt?
Sies schreef:roeckl meradith beerbaum
,
..
Alhoewel het niet de allerbeste zijn hoor

Il0na schreef:Ik ben dus nu ook al aan het kijken voor goede/warme handschoenen voor komende winter..
Vanochtend had ik met rijden al aardig koude handen terwijl ik al handschoentjes aan had, al waren dit wel dunne dingetjes..
Die op equishop zien er wel lekker warm uit,
maar roeckl ken ik niet.. Waar kan ik die ergens vinden/kopen?