verandert van manege hoe zit het met de coupons

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cadootje

verandert van manege hoe zit het met de coupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 12:13

ik ben verhuist naar een ander dorp en nu wil ik mij lid maken van andere vereniging,ik rij wedstrijden maar ik hoef geen les op een manege ik heb gewoon priveles thuis.
wat ik mij nu dus afvraag is het volgende,volgens mij gaat de nieuwe vereniging je afmelden bij je oude vereniging,maar hoe zit het met mijn startkaart en startcoupons.er waren al mensen die zeiden tegen mij dat je je startkaart opnieuw moet aanvragen en dat je bij je startcoupons je naam van de vereniging mag doorkrassen en de nieuwe neer mag zetten maar ik twijfel daar heel erg over vandaar deze vraag.

Lielle

Re: verandert van manege hoe zit het met de coupons

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:20

nee, dat mag absoluut niet. Je moet nieuwe coupons aanvragen bij de KNHS, en je nieuwe vereniging moet je eerst aanmelden.

cadootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 12:32

kijk had ik toch gelijk,
dus ik moet eerst aangemeld staan bij de nieuwe vereniging en dan kan ik coupons aanvragen.

previr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:09

afmelden, aanmelden en alles nieuw bestellen, maar ik geloof als je nieuwe vereniging jou aanmeld bij de knhs dat je dan wordt afgemeld bij je oude. maar dat moet je even bij je nieuwe wedstrijdsecretariaat navragen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 19:17

Is makkelijk zelf op te zoeken op de site van de knhs (kennisbank).