wel of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mememe

wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 17:48

Hallo..

Nou heb ik deze zaterdag een onderlinge wedstrijd. ( naja niet zo heel belangrijk dus, als echt wedstrijden misschien maar oké).
En ik heb een dilemma ik wil er gewoon op mijn best uit zien, nou heb ik 2 rijbroeken 1 zonder kunstlederen zitvlak ( beige achtig) en ik heb een rijbroek met kunstlederen zitvlak ( bordaux/bruin).
Nou vind ik voor een wedstrijd een beige/ witte rijbroek veel mooier dan een bordeaux/bruine rijbroek.
Nou rijd ik altijd met kunstlederen zitvlak en eigenlijk wil ik voor de wedstrijd die zonder kunstlederen zitvlak aan. Maar ik heb dus een probleem ik kan nog 1 keer oefenen morgen met het manegepaard.
Zal ik dan wel of niet die rijbroek nog proberen,want ik ben bang dat het met die andere rijbroek hellemaal niet goed gaat, nou zal het wel wat mee vallen denk ik.
Wat zouden jullie doen eerst gewoon proberen en als het niet wil , met de wedstrijd gewoon die andere aan doen?
Ik hoop op veel antwoorden.
Alvast heel erg bedankt..

Groetjes miranda.

Oja, als het niet goed staat zou het dan verplaatst kunnen worden ?

Erna_

Re: wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:42

Het lijkt me duidelijk: gewoon proberen!

Zit die goed, dan is het probleem opgelost.
Zit de broek niet goed, dan is het probleem ook opgelost,want dan kun je die andere alsnog aantrekken Haha!

Veel succes met de wedstrijd!

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 18:52

Innepin schreef:
Het lijkt me duidelijk: gewoon proberen!

Zit die goed, dan is het probleem opgelost.
Zit de broek niet goed, dan is het probleem ook opgelost,want dan kun je die andere alsnog aantrekken Haha!

Veel succes met de wedstrijd!

Ben altijd zo bang dat het dan hellemaal fout gaat Bloos . Maarja je ziet eigenlijk ook nooit topruiters met lederen zitvlak rijden Knipoog
Gan het morgen gewoon proberen, zal wel even wennen zijn.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:56

topruiters niet nee??? sjee er zijn zowat geen broeken zonder lederen zit te koop..e

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 19:02

Maar... ik heb ook 1 met kunstleder en zonder, ik draag ze om en om, maar zoveel verschil merk ik daarin niet hoor?
Wel als 't regent dan plak ik vast in 't zadel Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 19:05

Gewoon ff proberen joh, weet je het meteen Lachen . Kan je altijd nog zeggen van ik doe die of die.. Knipoog Succes iig!

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 19:20

Dankjewel allemaal, ga het morgen eens proberen zie wel hoe het loopt.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 20:10

Idd gewoon proberen. Waarom ben je bang dat het fout gaat? Zoveel verschil zit er niet in. Rijd ook meestal met zitvlak maar af en toe ook zonder.

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 08:57

Glossi schreef:
Idd gewoon proberen. Waarom ben je bang dat het fout gaat? Zoveel verschil zit er niet in. Rijd ook meestal met zitvlak maar af en toe ook zonder.

Vooral omdat ik nog maar één keer kan oefenen , maar ga het vandaag gewoon proberen en anders doe ik zaterdag gewoon die andere aan.