Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
anneliesdj schreef:Even rondkijken op site's van bv divoza of even googlen. Zijn er zat onder 100,-.
(had je zelf ook wel kunnen verzinnen denk ik)

Mariskatw schreef:Ik weet dat er genoeg mensen -of liever paarden- zijn die absoluut geen last hebben gehad van een halsdeken, maar ik zou het je sterk ontraden. 2 Van mijn paarden hebben vorige winter een halsdeken opgehad en hadden geen manen meer over. Nog steeds zijn ze dunner dan voorheen en erg snel dood. Ik weet van een vriendin van mij dat haar paard hetzelfde heeft gehad, hoewel ik ook weet van andere mensen die er geen last van hebben gehad. Maar goed, voor mij dus 1 keer, nooit weer!
het bevalt mij in ieder geval goed
. Mariskatw schreef:Ik weet dat er genoeg mensen -of liever paarden- zijn die absoluut geen last hebben gehad van een halsdeken, maar ik zou het je sterk ontraden. 2 Van mijn paarden hebben vorige winter een halsdeken opgehad en hadden geen manen meer over. Nog steeds zijn ze dunner dan voorheen en erg snel dood. Ik weet van een vriendin van mij dat haar paard hetzelfde heeft gehad, hoewel ik ook weet van andere mensen die er geen last van hebben gehad. Maar goed, voor mij dus 1 keer, nooit weer!
Leonieke schreef:Wil je een deken met een los halsstuk of met eentje eraan vast?
Als je een losse deken met een los waterdicht halsstuk wil kan ik je daar misschien aan helpen onder de € 100,-.
Ik heb namelijk nog wat in de uitverkoop.

MI1990 schreef:Leonieke schreef:Wil je een deken met een los halsstuk of met eentje eraan vast?
Als je een losse deken met een los waterdicht halsstuk wil kan ik je daar misschien aan helpen onder de € 100,-.
Ik heb namelijk nog wat in de uitverkoop.
Heb je ook een site?
we hebben voor eerste even besloten om gewoon rustig verder te kijken.
bij divoza hebben we nog 40,- te goed en daar hebben ze ook dekens met hals maar dan wel boven de 100,- maar dat maakt dan niet uit als we al 40,- gratis krijgen
Groetjes Mijke
Leonieke schreef:Ik heb mijn paard al jaaaaren een deken met hals op. Als het echt heel koud is hebben onze andere 2 ook een halsdeel aan hun deken vast.
Onze paarden hebben de manen nog prachtig hoor.
Als de voering van je halsstuk ter hoogte van de manen maar glad is.
Daarbij kan je dat stukje bij de manen het beste geregeld met een vochtige (niet natte) handdoek afnemen en goed laten drogen voor je hem weer op doet. Zo blijft deze schoon en glad en blijven de manen mooi.
Uiteraard moet je ook proberen de manen van je paard schoon te droog te houden.
Ik heb gewoon toevallig net 2x pech gehad ben ik bang. De ene had een BR deken op en de andere een Bucas, dus echt pech hebben maarja... Mariskatw schreef:Leonieke schreef:Ik heb mijn paard al jaaaaren een deken met hals op. Als het echt heel koud is hebben onze andere 2 ook een halsdeel aan hun deken vast.
Onze paarden hebben de manen nog prachtig hoor.
Als de voering van je halsstuk ter hoogte van de manen maar glad is.
Daarbij kan je dat stukje bij de manen het beste geregeld met een vochtige (niet natte) handdoek afnemen en goed laten drogen voor je hem weer op doet. Zo blijft deze schoon en glad en blijven de manen mooi.
Uiteraard moet je ook proberen de manen van je paard schoon te droog te houden.
Ja precies, een andere vriendin van mij had haar paard ook altijd een halsdeken op zonder klachten, maar goed. Ik geef hier alleen even mijn ervaring weer, wie er wat mee doet of niet doet moet het zelf wetenIk heb gewoon toevallig net 2x pech gehad ben ik bang. De ene had een BR deken op en de andere een Bucas, dus echt pech hebben maarja...
.