Hey,
ik ben op zoek naar de BWP merrie Royal Lady. Ik ken dit paard reeds een paar jaar, ze was eigendom van een gezin die drie paarden had en ik verzorgde 1 van die paarden.
Na een tijdje op een manege gestaan te hebben is Lady naar mijn weide verhuisd. Het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost om van haar een paard te maken dat onder de mensen kon komen wegens haar hete karakter.
Omdat het gezin geen tijd meer had voor Lady wegens werk en nog een paard en omdat ik ondertussen zelf drie paarden had werd het te zwaar om Lady te onderhouden en de aandacht te geven die zij nodig had, dus hebben we haar verkocht aan iemand waarvan wij toen zeker waren dat ze haar leven bij die persoon kon slijten.
Helaas heeft die persoon Lady na slechts een paar weken doorverkocht aan een handelaar uit Lokeren. Van die persoon heb ik ook een paard gekocht, dus ik heb van hem inderdaad bevestiging gekregen dat Lady bij hem stond.
Helaas zoals het bij een handelaar niet onvermijdelijk is, is zij na een paar maand ook weer verkocht.
De handelaar weet niet naar wie, enkel dat ze waarschijnlijk naar Limburg verkocht is als wandelpaard.
Ik ben blij dat Lady een nieuwe thuis gevonden heeft, maar zou graag weten wie haar nieuwe eigenaar is, zodat we hen foto's en verhalen kunnen doorsturen van hun nieuwe paard!
Royal Lady is haar naam op papier, het is een merrie van Pachat II geloof ik. Springgefokt, kan ook dressuur en is in omgang niet de gemakkelijkste. Ongeveer 1.63m en is een zeer bazig paardje. Ze staat liefst op een wei, op stal kan ze nogal nerveus worden.
Wie weet waar ze is? Ook als ze ondertussen naar de slacht zou zijn gevoerd in het slechtste geval, zou ik het graag weten...
De vorige eigenaar zou je dan ook kunnen contacteren voor vele verhalen van haar verleden.
Zou gewoon graag willen weten of ze goed terecht gekomen is of niet... Heb heel veel tijd in haar gestoken en ben echt benieuwd naar wat voor paard ze nu is!
groetjes!
foto's in m'n profiel onderaan