Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik kon zelfs wedstrijden rijden waarbij ik onder de proef met andere mensen aan het praten was (toeschouwers wel te verstaan) en dan had ik hele gesprekken. Toen ik vorig jaar ZZ-Zwaar ging starten (en eigenlijk al lang daarvoor) vond ik dat dat toch echt niet meer kon op dat niveau. Via Alex van Silfhout heb ik haar telnr gekregen en heb ik sessies bij haar gevolgd. Het voordeel van Sanne is dat zij zelf ook op hoog niveau rijdt en dat kan ze dus meenemen in de sessies. Ze weet dus hoe het gaat in de paardensport.
Het resultaat was gek genoeg nog niet eens zo slecht, maar ik zou me toch graag meer willen gaan concentreren tijdens de proef. De site van Sanne Beijerman zag er trouwens heel goed uit...Misschien dat zij in de toekomst ook wat voor mij kan gaan betekenen!
, maar ja dat is gemakkelijk gezegd. HOE doe je dat dan? Uiteindelijk toch maar eens de stap gezet en ik ben er erg blij mee, ik had het alleen jAAAAAAAAren eerder moeten doen.
waarschijnlijk als ik het jaren eerder had gedaan, had ik nog betere resultaten neer gezet door dat ik meer met de proef bezig was ipv met de omgeving. Uiteraard is de sessie niet alleen bedoeld voor mensen die zich NIET concentreren, maar ook voor mensen die dat juist teveel doen!
maar dat is (helaas) niet zo hoor).

Daarom ging ik ook voor die cursus met uni korting 
en die van Rico Schuijers ook (mentale training in de sport) Fitzroy schreef:Ja, de update is dat het veel te duur is voor een basissportruiter
Heb via MP nu eerst het boek "Winnen door de kracht van positief denken" van Jane Savoie op de kop getikt en ben daar maar in begonnen.
Fitzroy schreef:Ja, de update is dat het veel te duur is voor een basissportruiter
Heb via MP nu eerst het boek "Winnen door de kracht van positief denken" van Jane Savoie op de kop getikt en ben daar maar in begonnen.
Fitzroy schreef:Ja, de update is dat het veel te duur is voor een basissportruiter